استاندار قم تأکید کرد;
استاندار قم گفت: بخشنامه ممنوعیت استفاده از کالای غیر داخلی در ادارات قم به دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شد.
کد خبر: ۵۸۴۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴ 28 March 2018

به گزارش تابناک قم، سید مهدی صادقی در دیدار نوروزی جمعی از مدیران استان با وی که در محل تالار امام جواد(ع) استانداری برگزار شد طی سخنانی با تبریک حلول سال جدید، بر ضرورت تداوم همدلی، همراهی و تعامل دستگاه‌های استان در سال جدید تاکید کرد.

استاندار قم با اشاره به نامگذاری امسال به‌نام سال حمایت از تولید کالای ایرانی از سوی رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: تحقق شعار سال، نیازمند تغییر در گرایش عمومی جامعه و ترغیب مردم به استفاده از تولیدات داخلی است.

وی پیاده سازی این شعار را مستلزم همت و تلاش مجاهدانه همه مدیران دانست و با اشاره به ابلاغ بخشنامه ممنوعیت استفاده از کالای غیر داخلی به ادارات استان افزود: از این پس کالاهای ایرانی باید جایگزین کالاهای خارجی در دستگاه‌های دولتی شود.

استاندار قم همچنین با تشریح اقدامات مهم استان در سال گذشته، پیگیری مباحث مربوط به رونق اشتغال و تولید، مقابله با خشکسالی و بحران کم آبی و تغییر در الگوی کشت در کنار موضوع حمایت از کالای داخلی را از جمله اولویت‌های مهم کاری استان در سال ۹۷ برشمرد و خاطرنشان کرد: امیدواریم روند پیشرفت و توسعه استان پرشتاب تر از سال قبل تداوم داشته باشد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار