مدیرکل استاندارد ایلام ؛
مدیرکل استاندارد ایلام از طرح تشدید نظارت و کنترل کیفیت و استاندارد خدمات و کالاهای اساسی مورد مصرف خانوار در آستانه سال نو در استان ایلام خبر داد.
کد خبر: ۵۷۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲ 03 March 2018


به گزارش تابناک ایلام ؛ مهناز همتی مدیرکل استاندارد استان گفت: هرساله از ابتداي اسفند ماه اداره كل استاندارد به منظور كنترل كيفيت كالاهاي عرضه شده در بازار استان اقدام به انجام بازرسي و نمونه برداري هاي ويژه نوروز مي نمايد و امسال نيز اين امر خطير در قالب گشت هاي مشترك با سازمان هاي صنعت، معدن و تجارت استان، غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و تعزيرات حکومتی از ابتداي اسفند ماه شروع شده و تا 15 فروردين ماه نيز ادامه مي يابد.


وی افزود: در اين طرح تمامي كالاهاي ضروري خانواده ها در صنعت هاي غذايي، آرايشي و بهداشتي، شميايي، خودرو و فلزات گرانبها مورد بازرسي و كنترل قرار مي گيرند.


همتی با اشاره به این موضوع که: بازرسان اداره كل، صحت و اعتبار علامت استاندارد و همچين تاريخ انقضاء و بسته بندي كالاها مورد بازرسي قرار مي دهند عنوان کرد: كالايي كه بدون نشان استاندارد و يا تاريخ انقضاء گذشته باشد از سطح بازار جمع آوري و معدوم خواهد شد.


وی یادآور شد : با توجه به افزايش تقاضاي استفاده از خودرو و لوازم جانبي آن در ايام آخر سال و نوروز 97، بازرسي هاي ويژه اي از نمايندگي هاي خودرو و عرضه كنندگان لوازم و قطعات آن به عمل خواهد آمد، همچنین با توجه به افزايش استفاده از جايگاه های سوخت در ايام نوروز تمامي نازل هاي استان نيز مورد كنترل و بازرسي كارشناسان اين اداره كل قرار می گیرد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار