رئیس هیئت شنای استان آذربایجان‌شرقی برگزاری رقابت‌های شنا در استان را در سه شکل برشمرد و گفت: 14 شناگر استان به اردوی‌های تیم‌های ملی دعوت شده‌اند.
کد خبر: ۵۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸ 04 July 2015
خبرگزاری فارس: 14 شناگر آذربایجان‌شرقی به اردوی‌های تیم‌های ملی دعوت شدند

به گزارش تابناک تبریز  به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، ابراهیم فیروزی اظهار داشت: هیئت شنا وظیفه توسعه قهرمانی و همگانی و اخلاق‌مداری در شنا را دارد.

وی افزود: در دو سال گذشته با پیروی از سیاست‌های کلان فدراسیون شنا و در چارچوب سیاست‌های اداره کل ورزش و جوانان استان از تمام ظرفیت‌های موجود و نیروهای مفید برای اعتلای شنا، شیرجه و واترپلوی استان تلاش شده است.

فیروزی بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف ما پیگیری اتمام استخر 50 متر و قهرمانی و استخر اختصاصی شیرجه در تبریز و برگزاری رقابت‌های بین‌المللی منطقه‌ای است.

رئیس هیئت شنای استان آذربایجان‌شرقی گفت: پس از ساماندهی وضعیت موجود هیئت برای 26 عضو هیئت شرح وظایف تعریف شده و  17 هیئت شنای شهرستانی ساماندهی شده و 8 کمیته فنی فعال و وظایف هیئت شنای استان و شهرستان تبریز از هم تفکیک و وظایف شنای تبریز به شهرستان واگذار شد.

وی برگزاری رقابت‌های شنا در استان را در سه شکل برشمرد و افزود: رقابت‌های استانی به صورت جشنواره‌ای، انتخابی و لیگ استانی برگزار می‌شود که 35 دوره مسابقات استانی برگزار شده است و 11 بار حضور در قهرمانی کشور و یک دوره میزبانی قهرمانی کشور را داشته‌ایم که حاصل رقابت‌های کشوری 55 مدال انفرادی و 4 مقام تیمی بوده است.

رئیس هیئت شنای استان آذربایجان‌شرقی گفت: 14 شناگر استان به اردوی‌های تیم‌های ملی دعوت شده‌اند که سروش قندچی و مهدی انصاری و شیرجه‌روهای استان در رقابت‌های برون‌مرزی برای استان کسب افتخار کرده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :