معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار منوجان عنوان کرد
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار منوجان گفت: استفاده از کارگر افغانی در گلخانه‌ها تخلف بوده و در صورت مشاهده برخورد می‌شود.
کد خبر: ۵۷۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸ 01 March 2018

حجت‌الاسلام امین رضوانی عصر امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان منوجان با بیان اینکه ما باید در راه ترویج فرهنگ بهداشت تلاش مضاعف کنیم، اظهار داشت: نگاه حوزه دین به بحث سلامت نگاهی ویژه است به گونه‌ای که سلامت انسان بر دستورات دینی ما مقدم است لذا به این خاطر خداوند فرموده است کسی که مشکل سلامت دارد روزه گرفتن بر آن شخص الزامی نیست.

امام جمعه منوجان با اشاره به ارزش سلامت انسان و جمله دینی ما که فرموده شده النظافت من الایمان، بیان داشت: دین اسلام توجه ویژه‌ای به سلامت دارد و در این خصوص خوردنی‌ها و پوشیدنی‌هایی که سلامت انسان را به خطر می‌اندازد را منع کرده است.

وی با بیان اینکه مسوولان زی‌ربط در بحث سلامت به این مسئله به صورت جنبی نگاه نکنند بلکه باید عملا در مسئله سلامت کوشا باشند، ابراز کرد: به لطف خدا در بحث سلامت آگاهی و علم مردم بالا رفته اما از آنجایی که وظیفه ما مسوولان زی‌ربط سلامت مردم است باید در این خصوص تلاش مضاعف انجام و با جدیت گام وسیعی در این باره برداریم.

شهسواری معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار منوجان نیز در این جلسه اظهار داشت: در بحث بهداشت و درمان در این دولت اقدامات خوبی برای شهرستان رقم خورده است اما باز جای کار وجود دارد.

وی اشاره‌ای به بیماری مالاریا در شهرستان کهنوج کرد و گفت: بیشترین مبتلایان مالاریا در شهرستان کهنوج را افاغنه داشتند که در گلخانه‌ها کار می‌کردند که این مورد در منوجان وجود ندارد و اینکه استفاده از کارگر افغانی در چنین مکان‌های تخلف و در صورت مشاهده برخورد می‌شود.

شهسواری درباره ابلاغ اطلاعات بیماری ایدز توسط ادارات به مرکز بهداشت و درمان شهرستان، اذعان کرد: ادارات موظف هستند گزارش کارهایی که درباره بیماری ایدز انجام داده‌اند را به مرکز بهداشت و درمان ابلاغ کنند.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار