رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: طرح ترافیکی برای خریدهای نوروزی از ۱۵ اسفند ماه در شهر کرمانشاه آغاز می‌شود.
کد خبر: ۵۷۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰ 26 February 2018

به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،سرهنگ فضل‌الله شیری ، اظهار داشت: با مشاهده رشد چند برابری سفرهای درون شهری، افزایش تقاضای شهروندان جهت استفاده از وسائل حمل و نقل با توجه به ناکافی بودن این امکانات، شلوغی به دلیل خرید عید و شلوغی وسائل حمل و نقل عمومی و سواستفاده برخی از رانندگان تاکسی جهت حمل مسافران دربستی از دلایل مهم اجرای این طرح است.

وی با اشاره به محورهای طرح انضباط ترافیکی در خریدهای نوروزی شهر کرمانشاه، گفت: سامان‌دهی پارک‌های حاشیه‌ای، ممنوعیت هرگونه حفاری در شهر، برخورد جدی با توقف‌های دوبله به ویژه در مراکز خرید، شدت عمل در برخورد با موتورسیکلت سواران متخلف از مهم‌ترین طرح‌های پلیس راهنمایی و رانندگی شهر کرمانشاه در ماه اسفند است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه با اینکه محدوده اجرای طرح انضباط ترافیکی خریدهای نوروزی هسته مرکزی شهر است، بیان کرد: اجرای این طرح در محدوده هسته مرکزی شهر، مراکز خرید و بازار، خیابان 22 بهمن و بازار مسکن بوده و در روزهای اجرای این طرح تمام ماموران راهنمایی و رانندگی به صورت آماده باش انجام وظیفه می‌کنند.

شیری ساعت شروع طرح را از ساعت 15 تا 20 در محورهای یاد شده بیان کرد و افزود: برای اجرای این طرح از نیروهای ستاد فوق‌العاده و حتی از سربازهای نیروی انتظامی استفاده شده و گشت‌های خودرویی، پیاده و موتوری تشدید می‌شود.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ترافیکی زوج و فرد نیز تا پایان اسفند در شهر کرمانشاه و خیابان‌‌های مشمول طرح ادامه دارد، گفت: این طرح در محورهای خیابان مدرس حد فاصل میدان آزادی تا سه راهی شورا، خیابان اشک تلخ از تقاطع جلیلی تا سه راهی شورا، خیابان گمرک و خیابان کوهساری تا میدان فاطمیه اجرا می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از کنترل سرعت با دوربین‌های سیار سرعت سنج در معابر شهری خبر‌داد و افزود: علاوه با کنترل سرعت با دوربین‌های سیار از دوربین ثابت نیز استفاده می‌شود و کنترل سرعت به‌ویژه در بزرگراه‌های سطح شهر نیز به دلیل ایجاد انگیزه برای سرعت بیش از حد تشدید می‌شود.

 

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار