رییس دادگستری شهرستان آبدانان؛
رییس دادگستری شهرستان آبدانان گفت: فضای مجازی فرصتی ارزشمند ومیو ه درخت دانش بشری است که نباید اجازه بدهیم به تهدیدتبدیل شود.
کد خبر: ۵۷۱۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 26 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛  ابراهیم سبزواری  درجمع مدیران گروه ها وکانال های اینترنتی شهرستان آبدانان اظهارکرد: شبکه های اجتماعی یکی ازدستاوردهای دانش وبینش بشری است که تاکنون منشا خدمات برای جوامع محتلف شده است که می توان به ارتباط های مفید فردی و جمعی و توسعه اطلاعات جوامع انسانی اشاره کرد.


وی با اشاره به مضرات فضاهای مجازی افزود: شوربختانه به علت عدم اشنایی با نحوه استفاده درست از این دانش و افراط در بکار گیری آن الان خیلی ازپرونده های قضائی و جرایم اجتماعی در جامعه مربو ط به آسیب های فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی است.


رئیس دادگستری شهرستان ابدانان طلاق را مهم ترین مشکل و آسیب جمعی این شهرستان عنوان کرد و گفت: در اثر توسعه فعالیت های فرهنگی و استفاده از نفوذ و نقش مصلحان و ریش سفیدان در سه ماه گذشته سال جاری آمار طلاق در شهرستان ابدانان نسبت به سال گذشته 25 درصد کاهش یافته است .


فرماندار آبدانان نیز در این نشست که با حضور مدیران اجرایی و کاربران فضاهای مجازی در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد گفت: سیاست دولت تدبیر و امید بر این مبنااست که ضمن بهره مندی مردم و علاقه مندان از فناوری ، فضای مجازی کرامت انسانی و حرمت افراد و خانواده هانیز مراعات ومصون بماند.


مجید عسگری بخشی از پیشرفت های امروز کشور را مدیون اینترنت دانست و یادآور شد: مدیران کانال ها و سایت های مجازی شرعا و قانونا وظیفه دارند که از قداست وسلامت اخلاق اجتماعی پاسداری کرده و در راستای منافع عموم و توسعه امنیت جامعه و ایجاد امید ونشاط در کشور حرکت کنند.


هم اکنون تعداد 45سایت وابر گروه فضای مجازی در سطح شهرستان آبدانان فعالیت دارند که فقط 5در صد آنها دارای مجوز قانونی است./م

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار