کد خبر: ۵۷۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۸ 04 July 2015
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد وبه نقل از سفیر دنا، نزاعی دسته جمعی در پارک تفریحی تپه قلات بوجود آمد واین نزاع  از آنجا شروع شد که مسئول این پارک از ورود چند خودرو به داخل محوطه پارک جلوگیری کرده و عنوان کرده که از ساعت ۲۴ خودروها اجازه ورود به محوطه داخلی پارک را دارند.
 گفته شده بعد از بحث بر سر این موضوع درگیری بین مسئول پارک و سرنشینان سه خودرو بالا گرفته و افراد دیگری که در این محل حضور داشتند به جریان درگیری ورود پیدا کردند و دامنه این درگیری به مرکز شهر سی سخت کشیده شد.
در جریان این نزاع که با سنگ پرانی های مکرر موجب آسیب رسانی به برخی از ساختمانهای مرکز سی سخت در نزدیکی کلانتری تبدیل شد و شیشه برخی از ساختمانها از جمله ساختمان شورای شهر فرو ریخته شد.
این درگیری که در ابتدا از یک بگومگوی عادی شروع شده بود کم کم به یک نزاع تمام عیار تبدیل شد و درگیری به ورودی شهر سی سخت در نزدیکی پمپ بنزین ادامه پیدا کرد.
به گفته افرادی که از ابتدا در جریان این درگیری قرار داشتند واکنش نیروی انتظامی در معطل کردن دستگیری و بازداشت عاملان نزاع کار را به این نقطه کشانید که در صورت دستگیری سریع عاملان نیازی به حضور یگان ویژه استان هم نبود.
به گفته شاهدان ماجرا، این درگیری که در نزدیکی کلانتری مرکزی اتفاق افتاد در ابتدا با شلیک هوایی نیروهای انتظامی پایان یافت و اینبار افراد درگیر به ورودی شهر رفته و با بستن ورودی شهر موجب نزاع مجدد شدند .
در جریان حضور مجدد در ورودی سی سخت سه خودرو از خودروهای مسافران درگیر واژگون و به شدت آسیب دید تا اینکه نیروهای یگان ویژه به ماجرا وارد و قائله را پایان دادند.
در این بین حضور امام جمعه سی سخت برای آرام کردن افراد درگیر اتفاقی بود که رخ داد و در همین بین تعدادی از ریش سفیدان سی سخت با انتقاد از عملکرد نیروی انتظامی در کنترل نزاع هایی از این دست که از بیرون به سی سخت وارد می شوند خواستار پایان بخشی به این گونه جریانات شدند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
باغیرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
دروغ محضه...من شاهد عینی هستم...لطفا وقتی از اصل ماجرا خبر ندارید برای بالا بردن ترافیک سایتتون خبر کذب که حاصل بی اطلاعی هست ننویسین
اولا که مسافرا که با هم فامیل بودن برای صرف افطار اومده بودن پارک... قبل از ورود اونها یه آتش سوزی در یک طرف تپه بوده و نگهبان درب ورودی که یه نوجوان بود با چند نفر دیگه رفته بودن اونجا تا به آتش نشانی کمک کنن...یکی از مسافرا وقتی دید کسی نیست که پول ورودی رو بگیره درب رو باز کرده و ماشینش رو داخل برده تا موقع برگشت پول رو بهش بده...بعد از صرف افطار اون نوجوان صاحب ماشین رو پیدا میکنه و ازش پول ورودی رو میخواد...اون شخص میگفت بهت میدم ولی اول برو به بالا دستت بگو بیاد...این آقا میره پیش مسول پارک و بهش میگه چرا شما که ورودی میگیرین یه چراغ بالا سر مردم نمیذارین؟حق داشت بنده خدا...ما هم چراغ بالا سرمون نبود و نمیفهمیدیم چی داریم میخوریم...اینا داشتن بحث میکردن که برادرخانم مسول پارک با چماق اون مسافر رو میزنه...فوری برادرا و پسر و پسرعموهای اون شخص میرن برای دفاع ولی هیچ کس نتونست چماق رو از دست اون چماق دار بگیره...دعوا تموم شد و افراد درگیر رو به پاسگاه بردن...بعد از یه ساعت جوو
نای سی سخت و فامیلای نگهبان پارک و فامیلای خانمش با اهالی روستایی که مسافران اصالتا مال اون روستا بودن درگیر میشن...اون جوونا برای فوتبال به سیسخت رفته بودن...اون خانم با فحش ناموسی و اطرافیانش که درگیری رو ایجاد کردن با فحش به ائمه واقعا فرهنگ بالای خودشون رو نشون دادن...روستاییان برای خوابوندن دعوا رفتن و دعوا رو خوابوندن ولی دیگه ماشین نداشتن که برگردن...چون به دست مردم فهیم سی سخت و حومه آش و لاش شدن که به درد زباله دانی هم نمیخورن...
من حاضرم توی دادگاهشون شهادت بدم...هرچند اینجا نیروی انتظامی و دادگاه هم فامیل بازیه ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۵
حب حالا دادگاه بجای برخورد بتا چماق بدست مسافر بدبخت که ور بیمارستان بود وخبر به ادامه درگیری نداشت را به زندان وتعبید محکوممیکند واقعا جای تاسف هست
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار