مدیرکل ثبت احوال استان ایلام؛
مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: تاکنون 260 هزار نفر از افراد بالای 15 سال معادل 58 درصد از مردم ایلام برای دریافت کارت هوشمند ملی ثبت نام کرده اند.
کد خبر: ۵۶۹۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶ 21 February 2018

به گزارش تابناک  ایلام ؛ منوچهر تیموری  اظهار کرد: 445 هزار نفر از مردم استان ایلام واجد شرایط دریافت کارت ملی هوشمند هستند و از آنان تقاضا می شود هر چه سریعتر برای ثبت نام و دریافت کارت خود اقدام کنند.


تیموری یادآور شد: هم اکنون 50 ایستگاه کاری در سطح استان با ظرفیت 2 هزار و 300 نفر روزانه بطور همزمان فعال و آماده ارائه خدمت رسانی به مردم هستند.


وی با بیان اینکه کارت ملی های قدیمی تا پایان سال 97 از مدار خارج می شوند، گفت: مردم به منظور جلوگیری از ایجاد مشکل به دفاتر پست و پیشخوان مراجعه کنند و از رسانه ها انتظار می رود این موضوع را به اطلاع عموم مردم برسانند.


مدیرکل ثبت احوال ایلام گفت: هزینه‌ای که بابت انجام فرایند ثبت نام کارت ملی هوشمند در دفاتر پست دولتی دریافت می‌شود 280 هزار ریال بوده که از متقاضیان اخذ می ‌شود.


وی افزود: حداکثر زمان صدور کارت هوشمند ملی از مرحله درخواست تا صدور کارت 25 روز است و متقاضیان برای ثبت نام می توانند به سامانه ثبت نام کارت هوشمند ملی ‏ www.ncr.ir مراجعه نمایند.


تیموری از افرادی که برای صدور کارت هوشمند ملی خود اقدام کرده‌ اما برای دریافت آن مراجعه ننموده اند خواست هر چه سریعتر به دفاتری که از طریق پیامک برای آنان مشخص شده مراجعه نمایند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار