مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: با حمایت این دستگاه اجرایی در سال گذشته در مجموع 40 برنامه فرهنگی و هنری در ایلام اجرایی شده است.
کد خبر: ۵۶۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 20 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، عمران خودآموز ظهر اظهار داشت: بسیار خوشحال و خرسندم که این توفیق حاصل شد تا در اولین و برنامه رسمی خودم در خدمت اهالی رسانه باشم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: از عنایات ائمه اطهار مدد می‌جویم و از اینکه در این برنامه اولین فعالیت رسمی خود را در مسؤولیت جدید آغاز می‌کنم از اهالی رسانه که بیشترین تلاش و زحمت فرهنگی را به دوش می‌کشند بسیار خرسندم.

وی ادامه داد: همواره لطف اهالی رسانه استان ایلام شامل حال بنده شده که از این بابت هم بسیار خوشحال هستم. برپایی سوگواره اربعین در آیینه رسانه حرکت بسیار ارزشمندی است، تمام فعالیت‌هایی که صورت می‌پذیرد اگر پشتوانه رسانه‌ای نداشته باشد عقیم می‌ماند.   

این مسؤول اضافه کرد: اربعین متعلق به استان ایلام نیست بلکه اربعین یک رویداد ملی و بین‌المللی است، اربعین به نوعی یک پدیده است، تلاش ما این است که بتوانیم از این نعمت نهایت استفاده را برای اعتبار معنوی استان ایلام ببریم.

خودآموز تصریح کرد: می‌توانیم از همه بخش‌ها و حوزه‌های کاری از نعمت معنوی اربعین حسینی بهره ببریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به عنوان عضوی از مجموعه ستاد اربعین و عضو کمیته فرهنگی اربعین در سال 96 در مجموع 40 برنامه فرهنگی و هنری را حمایت کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این حمایت‌ها در قالب انجمن‌ها و موسسات و تشکل‌های مردم نهادی که با اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همکاری دارند صورت گرفته و توانسته‌‌اند از حمایت‌های این نهاد بهره‌مند شوند.

 

 

فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار