فرماندار دهلران؛
فرماندار دهلران با تاکید بر ضرورت خروجی مثبت مصوبه های شورای مبارزه با مواد مخدر گفت: طرح های مقابله با اعتیاد در نهایت و به عنوان خروجی مطلوب باید به کاهش افراد معتاد منجر شود.
کد خبر: ۵۶۸۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۸ 20 February 2018

به گزارش تابناک ایلام ؛ سید حسینعلی موسوی در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر دهلران افزود: برنامه ریزی برای کاهش آمار اعتیاد و فراهم کردن زمینه های لازم برای ترک افراد مبتلا از جمله اقداماتی است که دراین شهرستان دنبال می شود.


وی تصریح کرد: عزم همه دستگاه های اجرایی متولی موضوع موادمخدر شهرستان پیشگیری و مقابله با موادمخدر و همچنین درمان افرادی است که در دام این بلای خانمانسوز گرفتار شده اند است.


وی در این نشست که با حضور دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان ایلام برگزار شد گفت: باید تلاش شود که شاهد کاهش اعتیاد و آسیب های آن در جامعه باشیم و دستگاه های عضو این ستاد در راستای تحقق مصوبات به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.


وی بر لزوم مبارزه و و پیشگیری از اعتیاد در جامعه تاکید کردو افزود: آموزش،آگاهی بخشی به خانواده ها و برگزاری همایش ها از موضوع های مهمی است که باید به جد دنبال شوند.


وی گفت: همه اقدام ها و طرح ها در حوزه پیشگیری و مبارزه در جامعه باید منجر به کاهش آمار ها و آسیب های اجتماعی شود.


دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان ایلام نیز با ارائه گزارشی در خصوص طرح های این شورا گفت: ارزش تفاهم نامه های این دبیر خانه با دستگاه های اجرایی استان در حوزه اعتیاد و آسیب های اجتماعی 18میلیارد و 690میلیون ریال است.


فهد کمالوندی گفت: از این اعتبار 2 میلیارد و 990 میلیون ریال در حوزه اعتیاد و 15میلیارد و 700 میلیون ریال ارزش تفاهم نامه های حوزه آسیب های اجتماعی است که دستگاه های اجرایی باید جذب کنند.


وی با اشاره به 12 دستگاه عضو شورای پیشگیری از مواد مخدر استان افزود: این دستگاه ها در حوزه فرهنگی و پیشگیری باید به وظایف خود عمل کنند.


دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به تفاهم نامه های2جانبه و سه جانبه این شورا گفت: فرمانداری ها باید به عنوان دستگاه نظارتی بر اجرای برنامه ها نظارت داشته باشند و دستگاه های شهرستانی گزارش اقدام ها را ارایه دهند.


کمالوندی به کشفیات ایرنا،600کیلوگرمی مواد مخدر استان در سال جاری اشاره و افزود: این کشفیات نسبت به سال گذشته از رشد بیش از100 درصد برخوردار است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار