فرمانده انتظامی شهرستان سیروان گفت: برگزاری اردوی تفریحی سیاحتی برای کارکنان یک امر ضروری است که سبب نشاط بخشیدن به مجموعه انتظامی بوده و شاخصه‌های سلامت روانی را بالا می‌برد.
کد خبر: ۵۶۷۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱ 17 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، بهــروز آزادی اظهار داشت: برگزاری اردوی تفریحی سیاحتی برای کارکنان وظیفه یک امر ضروری است که نه تنها سبب نشاط بخشیدن به مجموعه انتظامی می‌شود بلکه شاخصه‌های سلامت روانی را بالا می‌برد.

وی افزود: سلامت اجتماعی از زیر مجموعه‌های توسعه اجتماعی و بخشی از سلامت است که به کیفیت روابط اجتماعی مربوط می‌شود و در افزایش بهره‌وری، آگاهی بخشی، رشد سرمایه‌های انسانی می‌شود. 

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان یادآور شد: هر یک از فعالیت‌های عادی و شغلی می‌تواند جنبه تفریحی نیز به خود گیرد و فرد در هنگام انجام دادن این فعالیت‌ها با لذت به کار خود ادامه دهد.

وی گفت: گذراندن کارهای روزمره به‌صورت تفریحی یک هنر است که افراد کمی از آن بهره‌ می‌برند و اگر از اوقات فراغت به صورت سالم و بهینه استفاده شود نه تنها در شادی بخشی به فرد موثر خواهد بود بلکه در روند افزایش سلامت اجتماعی نیز تاثیرگذار است.

آزادی تصریح کرد: پلیس با فرهنگ سازی درست در این زمینه برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری ارودی ویژه سربازان در اوقات فراغت بصورت دوره‌ای اجرا می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: استفاده درست از اوقات فراغت برای تفریح و سرگرمی بصورت ویژه در دستور کار نیروهای مسلح قرار گرفته ،در صورتی که تعادل میان کار، سرگرمی و اوقات فراغت ایجاد شود.

فرمانده انتظامی شهرستان سیروان افزود: می‌توان با استفاده از شرایط اقلیمی و طبیعی یک برنامه تفریحی و مناسبی را به آسانی برگزار کرد و تجربه نشان می‌دهد، که اوقات فراغت و تفریح در دامان طبیعت شادی روانی و اجتماعی بیشتری را به دنبال دارد. 

 آزادی در پایان گفت: کوهنوردی به میزان صمیمیت میان کارکنان می‌افزاید و بازی‌های بومی محلی نیز مکمل یک برنامه ورزشی نشاط آور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار