مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: با تمهیدات اندیشیده شده پیش‌بینی می‌شود کمک‌های جشن نیکوکاری امسال در استان ایلام به بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برسد.
کد خبر: ۵۶۶۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 15 February 2018

 به گزارش تابناک ایلام، ضیاء رضایی در دیدار با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای مرکز ایلام با ارائه گزارشی از برنامه‌های این نهاد برای برگزاری هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: سال گذشته مردم نیکوکار استان ایلام در هفته احسان و نیکوکاری یک میلیارد و 600 میلیون تومان کمک کردند که امسال پیش‌بینی شده است این کمک‌ها با افزایش حدود 40 درصدی به بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون تومان برسد.

وی با بیان اینکه امسال بر اساس یک برنامه هدف گذاری شده ، تامین یک هدیه نوروزی برای هر خانواده مددجوی این استان در دستور کار قرار گرفته است گفت: این هدیه نوروزی با محوریت سه بسته حمایتی خواهد بود.

وی افزود: این هدیه نوروزی شامل طرح نشاط معنوی ایتام با تهیه هدایا توسط حامیان طرح اکرام، تهیه سبد کالای خوراکی شب عید نیازمندان و تهیه پوشاک شب عید نیازمندان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام شعار امسال هفته احسان و نیکوکاری را « جوانه لبخند بکاریم» عنوان کرد و گفت: جشن نیکوکاری امسال در روزهای 16تا 18 اسفندماه برگزار می‌شود که روز 16 اسفند مخصوص مدارس،17 ، مکانهای عمومی و 18 اسفند هم مخصوص میعادگاه‌های نماز جمعه خواهد بود.

رضایی بیان کرد: امسال برای ترویج بیشتر فرهنگ انفاق و نیکوکاری در این استان دو برنامه دو مرحله‌ای هم داریم که برنامه اول تعامل با ادارات،نهادها ،انصاف و خیریه ها خواهد بود که از دیماه امسال آغاز شده و تا اواخر اسفند ادامه دارد و برنامه دوم هم برگزاری هفته احسان و نیکوکاری خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به دیگر برنامه های هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و گفت:بسترسازی برای مشارکت بیشتر مردم در دستگیری از نیازمندان،بهره گیری از ظرفیت‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بالقوه، استفاده از ظرفیت جامعه ورزشکاران استان و استفاده از ظرفیت بانوان نیکوکار از جمله این برنامه ها خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار