تابناک: ثبت نام طرح اکرام ایتام همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) در استان اصفهان آغاز شد و تا بیست و یکم ماه رمضان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۵۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶ 03 July 2015
به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان، رییس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان روز پنجشنبه در این باره گفت: در این هفته همه دفاتر کمیته امداد در استان و همچنین پایگاههای ویژه این کمیته در لیالی قدر و روز بیست و یکم ماه رمضان در مساجد و محل های برگزاری مراسم احیاء آماده ثبت نام از حامیان است.

علی اخلاقی اضافه کرد: بمنظور ثبت نام از حامیان نیکوکار در طرح های اکرام ایتام و محسنین نیز پایگاه اصلی کمیته امداد استان اصفهان روز بیست و یکم ماه رمضان در محل اداره کل کمیته امداد واقع در خیابان فردوسی پذیرای نیکوکاران خواهد بود.

رییس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: در طرح اکرام ایتام، حامیان نیکوکار حمایت مادی و معنوی ایتام را بر عهده گرفته و بصورت ماهیانه مبالغی را به حساب آنها واریز می کنند.

وی ادامه داد: در طرح محسنین نیز خیران و حامیان نیکوکار، حمایت از خانواده های بیماران صعب العلاج را بر عهده می گیرند و کودکانی که بدلیل جدایی پدر و مادر، تحت سرپرستی مادر قرار دارند از حمایت های این نیکوکاران بهره مند می شوند.

اخلاقی خاطر نشان کرد: در استان اصفهان 83 هزار و 138 حامی نیکوکار از 39 هزار و 700یتیم تحت پوشش کمیته امداد حمایت می کنند.

رییس اداره روابط عمومی کمیته امداد استان اصفهان تصریح کرد: حامیان نیکوکار سال گذشته بالغ بر 150 میلیارد ریال به ایتام تحت حمایت این کمیته ‏مساعدت داشتند.‏

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، مردم خیراندیش برای ثبت نام در طرح اکرام ایتام می توانند به سایت www.emdad.ir مراجعه کنند.

همچنین شماره تلفن 32217757 ستاد اکرام ایتام استان اصفهان آماده راهنمایی و پاسخگویی در این زمینه است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار