مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام از آغاز اجرای طرح اکرام به ایتام و اطعام نیازمندان همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) امام حسن مجتبی(ع) در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۶۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 02 July 2015
به گزارش تابناک ایلام، ضیاء رضایی درتوضیح این طرح گفت: در اجرای این طرح پایگاه هایی در مناطق مختلف استان بویژه اماکن مقدسه دایرشده و امدادگران شناسنامه ایتام زیر پوشش را در معرض دید قرار گرفته تا افراد خیر برای حمایت از آنها جذب شوند.
وی ادامه داد: حامیان پس از زیر پوشش قرار دادن ایتام ماهانه حداقل 200هزار ریال باید به حساب آنها واریز و در طول سال نیز در ارایه سایر خدمات به ایتام با این نهاد مشارکت میکنند.
وی بیان کرد: همچنین این طرح به منظور مشارکت و جلب هرچه بیشتر خیرین در مرز مهران نیز اجرا تا زایران عتبات عالیات نیز در این طرح مشارکت کنند.
وی تعداد ایتام زیر 18سال مددجوی زیر پوشش این نهاد را حدود چهار هزار نفر اعلام کرد که هر کدام بین سه تا چهار نفر حامی دارند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی این ایتام جذب حامیان با هدف ارایه خدمات گسترده تر به آنها در دستور کار این نهاد قرار دارد.
وی همچنین به اجرای طرح اطعام نیازمندان اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه داشته 70هزار نیازمند استان با مشارکت افراد خیر و نیکوکار اطعام خواهند شد.
رضایی با بیان اینکه از این تعداد 62 هزار مددجویان زیر پوشش و مابقی سایر افراد نیازمند این استان هستند گفت: اطعام این افراد نیازمند در ماه میهمانی خدا بصورت خشک و یا غذای گرم انجام گرفته که بخش زیادی از هزینه آنرا نیکوکاران تقبل کرده اند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام اظهار کرد: در طول هفته اکرام به ایتام و اطعام نیازمندان که تا 21ماه رمضان ادامه داشته این نهاد آمادگی کامل برای جمع آوری کمک برای توزیع بین نیازمندان دارد.
62 هزار نفر در استان ایلام از خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و 25هزار نفر نیز از خدمات بهزیستی برخوردارند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار