معاون استاندار قم با بیان اینکه نظارت بر نانوایی‌ها نباید برای مچ‌گیری باشد، گفت: ریشه‌یابی مشکلات ضروری بوده که ازاین‌رو باید بعد نظارتی شورای سیاست‌گذاری نان استان قم تقویت شود.
کد خبر: ۵۶۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳ 06 February 2018

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در جلسه شورای سیاست‌گذاری گندم، آرد و نان استان قم که در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری برگزار شد، به امنیت غذایی در بخش نان اشاره و اظهار داشت: با توجه به اینکه نان را همه اقشار مختلف استفاده می‌کنند باید به موضوع امنیت غذایی توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه کارها و فعالیت‌هایی که پیوست فرهنگی نداشته باشد موفقیت‌آمیز نخواهد بود، افزود: باید به دنبال انجام فعالیت‌های فرهنگی در زمینهٔ توسعه استفاده از نان کامل در استان باشیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم، نظارت در همه امور را کاری اساسی دانست و تصریح کرد: اگر در زمینهٔ فرهنگی فعالیت‌های مطلوبی داشته باشیم، قطعاً در زمینهٔ نظارت کار کمتری خواهیم داشت، همچنین در این رابطه اگر تخلفات نانوایی‌ها و کارخانه‌های آرد ریشه‌یابی شود می‌توانیم در این زمینه تصمیم‌های خوبی بگیریم.

وی با اشاره به اینکه نباید دستگاه‌های مختلف استان قم با یکدیگر در زمینهٔ مشکلات نان و نانوایی‌ها با یکدیگر تقابلی داشته باشند، عنوان کرد: مسئولان به لطف مردم به مقام و پست رسیده‌اند و باید به مردم خدمت کنند، چراکه خدمت به مردم رضایت خداوند را به دنبال خواهد داشت، بنابراین مدیران باید از منابع موجود به‌صورت بهینه استفاده کنند.

غضنفری تصمیم شورای سیاست‌گذاری آرد، نان و گندم را نافذ دانست و خاطرنشان کرد: این شورا بر اساس اختیارات خود می‌تواند تصمیم بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه نظارت بر نانوایی‌ها نباید برای مچ‌گیری باشد، ابراز کرد: ریشه‌یابی مشکلات ضروری بوده که باید بعد نظارتی شورای سیاست‌گذاری نان استان قم تقویت شود، همچنین برگزاری جلسات شورای سیاست‌گذاری نان باید مستمر باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار