استاندار قم در سفر به بخش خلجستان:
استاندار قم با تاکید بر ضرورت تلاش براي بهره‌برداري سريعتر از زيرساخت‌هاي خدماتي بخش خلجستان عنوان کرد: اشتغال روستاييان از برنامه هاي دولت تدبير و اميد است.
کد خبر: ۵۶۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 05 February 2018

به گزارش تابناک قم، به نقل از روابط عمومي استانداري، سيد مهدي صادقي شب گذشته در ديدار صميمي با مردم روستاي مهرزمين بخش خلجستان با اشاره به پيروزي انقلاب اسلامي با پشتوانه ي مردم اظهار داشت: اين انقلاب متعلق به مردم بوده و مسئولان بايد در راستاي خواسته هاي ايشان حركت كنند.

استاندار قم با اشاره به خدمات زيرساختي ارائه شده به روستائيان و بخش ها طي 40 ساله ي انقلاب اسلامي افزود: بخش هاي استان قم نيز از اين قائده مستثني نبوده و مسئولان ادوار مختلف براي حل مشكلات مردم تلاش نموده اند.

صادقي در ادامه لوله كشي خط گاز و دسترسي آب به مناطق مختلف بخش خلجستان را از برنامه هاي دولت يازدهم و دوازدهم عنوان و اضافه كرد: اميدواريم با همت مسئولين بتوانيم هرچه سريعتر برخورداري مردم اين مناطق از اين نعمات را فراهم سازيم.

تخصيص 40 ميليارد ريال براي اشتغال روستائيان بخش خلجستان

وي تخصيص 40 ميليارد ريال براي اشتغال روستائيان بخش خلجستان را از ديگر برنامه هاي دولت تدبير و اميد در استان قم عنوان و اضافه كرد: دولت با جديت پيگير بحث اشتغال مردم عزيز مي باشد و از طرح هاي اشتغالزا حمايت مي كنيم.

استاندار قم در ادامه بحث انتقال آب از سرشاخه هاي دز را مورد توجه قرار داد و با اشاره به هزينه هاي بالاي انتقال آب گفت: با وجود تلاش هاي صورت گرفته همچنان با مشكلات كم آبي در استان قم روبرو هستيم.

صادقي كشاورزي را مهمترين بخش جهت صرفه جویي در مصرف آب عنوان و تصريح كرد: تغيير الگوي كشت و استفاده از شيوه هاي نوين آبياري بايستي در دستور كار باشد و مسئولين جهت آگاهي بخشي به مردم و ارائه ي تسهيلات اهتمام لازم را داشته باشند.

بازديد از خط تغذيه گاز در مجاورت شهر جعفريه، بازديد از پروژه گازرساني روستاهاي مسير حركت در دهستان قاهان، بازديد از پروژه آبرساني مجتمع سه روستاي بنابر، جميزقان و قاهان و حضور در جمع صميمي مردم روستاي مهرزمين بخش خلجستان از برنامه هاي اين سفر بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار