یک واحد تولید نخ و گونی بافی، روز شنبه طی مراسمی با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در میبد یزد به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۵۶۱۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵ 05 February 2018

به گزارش تابناک یزد این شرکت که برای راه اندازی آن سه میلیون و 400 هزار یورو هزینه شده توانایی تولید سالانه چهار هزار و 300 تن نخ سی اف از پلی پروپیلن و چهار هزار و 50 تن کیسه پلی پروپیلن بافته شده لمینتی را داراست.
واحد تولیدی نخ و گونی بافی میبد که در سال 93 در زمینی به مساحت 14 هزار و 670 متر مربع و زیربنای چهار هزار و 516 متر مربع ساخته شده برای 57 نفر جویای کار، اشتغال پایدار ایجاد کرده است.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم راه اندازی واحد مورد اشاره با بیان بخشی از مشکلاتی که واحد های صنعتی با آن مواجه هستند تاکید کرد: باید مشکلات را حل کنیم و امید را در دل مردم زنده نگه داریم.
وی با اشاره به اینکه مجوز 3 هزار و 307 واحد پروانه بهره برداری در استان یزد صادر شده اظهار داشت: از این تعداد حدود 900 واحد یا تعطیل شده اند یا نیمه فعال هستند.
شریعتمداری یادآور شد: در استان یزد نزدیک به چهارهزار و 200 تا چهار هزار و 300 جواز واحد صنعتی جدید صادر شده که در یکهزارو 507 واحد آن بنا بر آنچه که سازمان صنعت ، معدن و تجارت بیان می کند ، بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به زودی به بهره برداری رسیده و پا به عرصه تولید و اشتغال می گذارد.
وزیر صنعت افزود: نظام بانکی برای پرداخت منابع سرمایه گذاری و سرمایه ثابت با مشکل گردش سرمایه مواجه است که باید آن را حل نمود و در بودجه سال 97 مسئله افزایش سرمایه بانکها که قدرت قانونی آنها را افزایش دهد در دستور کار قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار