فرماندارایلام
فرماندار ایلام گفت: همکاری ادارات با ستاد خدمات سفر ایلام ضرورت دارد.
کد خبر: ۵۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۲ 02 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،ناصر خوش‌خبر ظهردر جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان ایلام اظهار داشت: ایلام آماده پذیرایی از مسافرین و گردشگران تابستانی است.

فرماندار ایلام گفت: تشکیل ستاد خدمات سفر در شهرستان ایلام اولین گام پذیرایی و استقبال از گردشگران است.

وی از تمام دستگاه‌های شهرستان ایلام خواست در راستای همکاری در راستای ارائه خدمات به گردشگران تمام توان خود را به کار گیرند.

این مسئول اضافه کرد: با توجه به اینکه این شهرستان به عنوان مرکز استان ایلام مسیر تردد گردشگران، مسافرین و زائرین است، باید تدابیر لازم برای استقبال از گردشگران اندیشیده شود.

خوش‌خبر تصریح کرد: ادارات شهرستان باید با ستاد خدمات سفر شهرستان ایلام همکاری لازم را داشته باشند و در زمینه تقویت نقاط قوت و همپوشانی نقاط ضعف جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر اقدام کنند.

رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان ایلام گفت: همه ما به عنوان میزبان گردشگران و مهمانان باید در زمینه شناساندن و معرفی خصایص مثبت شهرستان، منابع و جاذبه‌های طبیعی و خدمات دولت به نحو شایسته کار کنیم.

وی با اشاره به پتانسیل‌های گردشگری و توریستی شهرستان ایلام ادامه داد: با توجه به اینکه ایلام یکی از مناطق گردش‌پذیر استان است دستگاه‌های متولی باید آمادگی اطلاع‌رسانی و کمک به مسافرین و گردشگران را داشته باشند.

این مسئول در پایان توجه ویژه به امر بهداشت محیط و نظافت اماکن مورد بازدید گردشگران را یادآور شد و افزود: علاوه بر جاذبه‌های محل‌های مورد نظر، نظافت محیط نیز در جذب و یا دفع گردشگر عامل مؤثری است


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار