شعرخوانی حماسی آیت الله سعیدی امام جمعه قم درخطبه های نماز جمعه، قرائت سرود انقلابی توسط گره سرود در مصلا و حضور شخصیت های برجسته از جمله آیت الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، از جمله جلوه های نماز جمعه این هفته قم بود.
کد خبر: ۵۶۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۰۴ 03 February 2018

به گزارش تابناک قم، درنماز جمعه این هفته قم، آیات احمد جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری، ابراهیم امینی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نیز سید مهدی صادقی استاندار قم و جمعی از شخصیت های برجسته حوزوی حضور داشتند.

** حجت الاسلام ناصر رفیعی عضو هیات علمی جامعه المصطفی العالمیه نیز در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه قم نیز یکی از بالاترین خطرات در نظام جمهوری اسلامی را فاصله افتادن میان مردم و مسئولان دانست و ادامه داد: برای نظام اسلامی بد است که مسئولان خود را جدای از مردم بدانند، لذا باید محافظت ها را کم کرد.

**از جمله حاشیه های نماز جمعه این هفته، شعر حماسی بود که آیت الله سعیدی در پایان خطبه دوم نماز جمعه قم قرائت کرد، این شعر که بخشی از آن خطاب به دشمنان ایران اسلامی بود وقتی به این بیت رسید که «از ما به ترس ما طایفه ای پر اراده ایم ما مثل کوه پشت سر علی ایستاده ایم» با تکبیر نماز گذاران همراه شد.

** در نماز جمعه این هفته قم که همزمان با دومین روز دهه فجر انقلاب اسلامی بود، گروه سرود متشکل از قاریان جوان قرآن سرودی انقلابی را خواندند.

** طرح میز خدمت این هفته مصلای قدس با حضور احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مهدی آهنین پنجه مدیر عامل شرکت توزیع برق استان قم برگزار شد.

** حضور طلاب و فضلای خارجی از کشورهای مختلف جهان در صفوف نماز جلوه خاصی به نماز جمعه امروز قم بخشیده بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار