معاون استاندار قم گفت: نظارت در تنظیم بازار رکنی اساسی بوده و دستگاه‌های نظارتی باید با دقت بیشتر در بازار حضورداشته باشند تا دود آشفتگی بازار به چشم مردم نرود.
کد خبر: ۵۶۰۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۱ 01 February 2018

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان قم در سالن جلسات معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت توجه به زنجیره تولید در استان اظهار داشت: تمام دستگاه‌ها وظیفه حمایت از بخش تولید را دارند و اگر درخواستی در جلسات از مدیران دستگاه‌ها در این زمینه می‌شود نباید منجر به فرافکنی مدیر شده و از مسئولیت شانه خالی کند.

وی با بیان اینکه حمایت از تولید نیازمند کار جمعی در استان است، افزود: نظارت در تنظیم بازار رکنی اساسی بوده و دستگاه‌های نظارتی باید با دقت بیشتر در بازار حضورداشته باشند تا دود آشفتگی بازار به چشم مردم نرود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم ادامه داد: مصوبات این جلسات باید به دستگاه‌های ذیربط ابلاغ شود تا آن‌ها وظایف خود را در این زمینه بدانند و این تصمیمات جمعی بود و باید اجرا شود.

وی با تأکید بر اهمیت توجه و نظارت بر قیمت‌های اجناس در بازار تصریح کرد: باید تحلیل دلایل افزایش قیمت کالاها در دستور کار مسئولان قرارگرفته تا دلایل افزایش مشخص شود و کسی نباید از مسئولیت خود در این زمینه کوتاهی داشته باشد.

غضنفری با اشاره به اهمیت توجه به امنیت غذایی در استان، خواستار در دستور کار قرار گرفته این مهم شد و گفت: دستگاه‌های مسئول باید حساسیت ویژه‌ای بر آن داشته باشند، همچنین باید جهاد کشاورزی آمار دقیق تولید گوشت قرمز و گوشت سفید در استان و نیز مصرف سرانه مصرف گوشت مردم استان را به استانداری ارائه دهد تا برآوردی برای آن صورت گیرد و تصمیم‌گیری درستی برای آن به انجام برسد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم وظیفه کارگروه تنظیم بازار را در ایام پایانی سال بسیار مهم‌تر دانست و ابراز کرد: جلسات این کارگروه از این به بعد با توجه به حساسیت شب عید با فاصله کمتری برگزار می‌شود تا تصمیمات لازم سریع‌تر اتخاذ شود.

وی با اشاره به اهمیت تأمین میوه موردنیاز برای شب عید خاطرنشان کرد: در این زمینه بیش از 300 تن سیب و حدود هزار تن پرتقال برای توزیع در شب عید در نظر گرفته‌شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار