فرماندهان نیروهای مسلح استان قزوین:
نیروهای مسلح استان قزوین با تدارک ویژه برنامه های فرهنگی، ورزشی، مذهبی و تجدید بیعت با شهدا به استقبال دهه فجر می روند.
کد خبر: ۵۵۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷ 30 January 2018

به گزارش تابناک قزوین به نقل از خبرنگار مهر، فرماندهان نیروهای مسلح استان روز سه شنبه در نشست خبری برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر را تشریح کردند.

سرهنگ جهان بین ذهابی جانشین تیپ ۱۱۶ پیاده مکانیزه شهید صفوی قرارگاه ۱۶ زرهی قزوین در این نشست با گرامیداشت ایام دهه فجر اظهارداشت: انقلاب اسلامی با تقدیم شهدای عالیقدر در همه عرصه ها بویژه در نیروهای مسلح از جمله شهید نامجو، کلاهدوز، فکوری و صیادشیرازی و شهید بابایی مسیر خود را با موفقیت طی می کند.

وی بیان کرد: همه ما وظیفه داریم در راستای صیانت از آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنیم و ادامه دهنده راه شهدا باشیم و نگذاریم دشمنان به این نظام برآمده از مردم آسیب برسانند.

ذهابی با اشاره به مهمترین برنامه های ویژه دهه فجر در استان گفت: رژه موتوری نیروهای مسلح در قزوین، دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، گلباران مزار شهدا، اهدای خون توسط کارکنان نیروهای مسلح، سخنرانی در مدارس قزوین، برگزاری محفل انس با قرآن، مسابقات دو ومیدانی وبرگزاری جشنواره خوبان و تجلیل از کارکنان نمونه نیروهای مسلح از برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

درادامه سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر استان قزوین گفت: اقتدار و عزت امروز ایران اسلامی مرهون خون شهداست و همه وظیفه داریم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی اضافه کرد: بعد از پیروز انقلاب اسلامی دشمنان تلاش کردند با نقشه های متعدد از جمله ترور، تحمیل جنگ، دامن زدن به تفرقه و قومی گرایی، تحریم و فتنه به انقلابسیب بزنند اما به لطف الهی و خون شهدا و رهبری داهیانه مقام معطم رهبری و حضور مردم در حصنه همه توطئه ها نقش برآب شد و استکبار نامید و مایوس شده است.

طاهرخانی اظهارداشت: با تشکیل ۲۲ کمیته ویژه دهه فجر در استان برنامه های متنوعی در این ایام اجرا می شود.

وی اضافه کرد: ۵۰۰ عنوان برنامه در استان پیش بینی شده که ۲۰۰ عنوان برنامه از سوی سپاه صاحب الامر استان تدارک دیده شده است.

طاهرخانی گفت:تجلیل از خانواده پیشکسوتان عرصه شهادت با حضور بیش از۵۰۰ نفر از رزمندگان، ویزیت رایگان، برپایی۲۰ یادواره شهدا از دیگر برنامه های سپاه در دهه فجر است.

وی اضافه کرد: همچنین برگزاری کارگاه سواد رسانه، عطرافشانی مزار شهدا، دیدار از خانواده شهدا، برگزاری برنامه فرهنگی هنری، برپایی۵۰ نشست سیاسی، بصیرتی، راهپیمایی بسیجیان و اقشار مختلف در ۲۲ بهمن، برگزاری کارگاه های سبک زندگی، حضور بسیجیان و نیروهای مسلح در نماز جمعه، بصدا درآمدن زنگ انقلاب، جشن پیروزی انقلاب در پایگاه های بسیج، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی اردوهای جهادی در نقاط محروم از دیگر برنامه های سپاه استان قزوین در ایام دهه فجر است.

در ادامه سرهنگ ایرج محمدی معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان قزوین گفت: ویژه برنامه های دهه فجر ازساعت ۸ صبح روز ۱۲ بهمن با رژه موتورسواران آغاز می شود و این برنامه ها در استان قزوین با محور ارتش است.

وی بیان کرد:درنیروی انتظامی همایش خانواده، شرکت درنماز جمعه، حضور افسران درمدارس برای تبیین دستاورد های انقلاب، محفل انس با قرآن، اهدای خون به نیازمندان، دیدار با خانواده شهدا، مسابقه دو و میدانی به صورت مشترک با ارتش و سپاه به میزبانی تیپ ۸۲ سپاه، غبارروبی مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان های شهدا از مهمترین برنامه های ویژه دهه فجر در نیروی انتظامی است.

سروان محمدی تصریح کرد: به دلیل تقارن ایام دهه فجر با فاطمیه تلاش شده است تا حرمت این ایام در مراسم حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار