تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه 11 پروژه مسکن مهر در دهه‌فجر افتتاح خواهد شد، گفت: این پروژه‌ها در شهرهای شهرکرد، فارسان، فرخشهر و بروجن به بهره‌برداری می‌رسند.
کد خبر: ۵۵۹۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 30 January 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- قاسم قاسمی اظهار کرد: هفت پروژه کلی با اعتبار 172 هزار و 500  میلیون در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.
وی باند دوم چهارخطه شهرکرد - بروجن به طول 10 کیلومتر، باند دوم بروجن - لردگان به طول سه کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه اصلی دزک قلعه سلیم حدود 2 کیلومتر، بهسازی و آسفالت راه اصلی کنارگذر کاروانسراهای شهرکرد، راه روستایی محور تگرگ آب و محور بیژگرد گندمان و ساختمان پزشکی قانونی شهر لردگان را با مساحت یک‌هزارمتر مربع از پروژه‌های شاخص قابل بهره‌برداری عنوان کرد.
قاسمی با اشاره به اینکه 11 پروژه مسکن مهر نیز در دهه‌فجر افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: این پروژه‌ها در شهرهای شهرکرد، فارسان، فرخشهر و بروجن به بهره‌برداری می‌رسند.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر 11 پروژه مسکن مهر، 534 واحد مسکن مهر که به دلیل اختلاف میان خریدار واحد مسکن مهر و کار فرما در دستگاه قضایی در حال پیگیری است، پس از طی مراحل قانونی به بهره برداری خواهد رسید و پروژه مسکن مهر مختومه خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار