ابراهیم یوسفی در گفتگو با تابناک:
رئیس کمیته امدام امام خمینی (ره) شهر باینگان اعلام کرد:بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال کمک‌های مردمی در بین مردم نیازمند بخش باینگان توزیع شده است.
کد خبر: ۵۵۹۲۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹ 30 January 2018

براهیم یوسفی در گفتگو  باخبرنگارتابناک افزود:با توجه به بلای طبیعی زلزله در غرب استان کرمانشاه که خسارات مالی و جانی فراوانی به بارآورد و همگان را به درد وتاسف انداخت، اما با پذیرش واقعیت موجود و حضور در منطقه زلزله زده ثلاث و سرپل و رایزنی و هماهنگی با مدیر کل ساعی و همراه کمیته امداد به شهرستان پاوه و باینگان زمینههدایت مقداری قابل توجه کمک‌های مردمی نقاط کشور به بخش باینگان فراهم شد.

یوسفی خاطرنشان کرد:حداکثر استفاده از شرایط پیش آمده بیش از یک میلیارد و پانصد میلیون ریال اقلام پتو، البسه؛ کنسروجات، برنج،روغن، خرما؛وسائل منزل،انواع وسایل گرمایشی، رخت وخواب،قالی و زیر انداز، لوازم برقی و گاز سوز. کفش ولباس‌های درجه یک و البسه مستعمل و……در سطح منطقه باینگان توزیع شد.

وی ادامه داد:تعداد و مقدار این کمک‌های جذب شده به حد و وسعتی بود که تمامی مددجویان امداد در چند مورد. مددجویان بهزیستی. نیازمندان غیر تحت حمایت. حجره‌های طلاب علومدینی. مراکز نیکوکاری و شورا‌های شهر و روستا از آن بهره‌مند و برای اولین بار در سطح بسیار وسیع کمیته امداد جلوه‌ای از کمک‌های توزیعی و اهدای بسته‌های خوراکی. بهداشتیو پوشاک را به نمایش گذاشت.

رئیس کمیته امداد باینگان افزود:با عنایات مسئولین امداد استان و پیگیری‌های شبانه روزی کمیته امداد بخش باینگان روستای‌های مناطق صفر مرزی و محروم از بیشترین هدایا و اقلاماهدایی مردم نوعدوست ایران اسلامی بهره‌مند گردیدند.

وی در پایان افزود:با مستقل شدن اداره منطقه باینگان و ارتباط مستقیم با اداره کل کمیته امداد و اهتمام هرچه بیشتر امداد به خدمات رسانی به مناطق محروم و مرزی روز‌های نوید بخش

در جذب اعتبارات دولت خدمتگزار و رفع مشکلات بیش از پیش حوائج نیازمندان در انتظار این منطقه کمتر توجه شده می‌باشد.

گفتگو از صهیب زربان

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار