مدیر آب و فاضلاب روستایی دامغان:
مدیر آب و فاضلاب روستایی دامغان گفت: هشت پروژه آب‌رسانی روستایی در این شهرستان بااعتبار دو میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان از محل اعتبارات ملی آماده بهره‌برداری است.
کد خبر: ۵۵۷۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷ 27 January 2018

به گزارش تابناک سمنان، بهروز زارع وامرزانی در گفتگو با خبرنگار مهر از آمادگی آبفار دامغان برای بهره‌برداری از هشت طرح با اعتبار دو میلیارد تومان در ایام دهه فجر خبر داد و ابراز کرد: احداث مخازن  ۴۰۰ مترمکعبی شماره‌های شش تا هشت  مجتمع خاتم(ص)، احداث مخزن و خط انتقال روستای طاق، احداث مخزن، دیوار محوطه و محوطه‌سازی مجتمع خاتم(ص) در روستای قدرت‌آباد و احداث خط برگشت مخزن هوایی مجتمع گل‌آرا روستای تویه در زمره این طرح‌ها هستند.

بهروز زارع وامرزانی  - کراپ‌شده

وی افزود: از دیگر طرح‌های آبفار دامغان نیز می‌توان به احداث خط برگشت و مخزن ۵۰۰ مترمکعبی شماره ۹ مجتمع شهید داوود الموسوی نیز اشاره کرد که قابلیت بهره‌برداری در دهه فجر سال جاری رادارند.

وجود ۱۴هزار انشعاب آب روستایی در دامغان

مدیر آبفار دامغان گفت: در این شهرستان ۷۳ روستا با ۱۳ هزار و ۹۰۰ انشعاب وجود دارد که در سال جاری سه روستا شامل بادله کوه، علی‌آباد و سلطانیه به تعداد روستاهای تحت پوشش آبفار افزوده‌شده‌اند همچنین روستاهای سرخ ده و اگره نیز برای تحت پوشش قرار گرفتن انشعاب‌های آب فاضلاب روستایی شهرستان در دست اقدام هستند.

زارع وامرزانی با اشاره به اصلاح و استانداردسازی شبکه توزیع آب شرب روستاهای دامغان در سال جاری، اظهار داشت: از محل اعتبارات سال ۹۵ کار اصلاح و استانداردسازی و شبکه توزیع آب شرب روستاها صورت گرفته که از این طرح‌ها می‌توان به مجتمع کوثر شامل شش روستای غرب شهرستان به طول ۵.۵ کیلومتر اشاره کرد.

وی افزود: مجتمع شهید داوود الموسوی دامغانی با پوشش هفت روستا در جنوب دامغان و مجتمع فجر در منطقه تویه دروار با سه روستا به طول سه کیلومتر خط لوله در کنار مجتمع خاتم(ص) با پوشش۲۱ روستا به طول ۱۶ کیلومتر از دیگر طرح‌های آبفار دامغان هستند.

۱.۸میلیارد تومان برای بازسازی شبکه آبفار دامغان هزینه شد

مدیر آب و فاضلاب روستایی دامغان تصریح کرد: اعتبار هزینه شده برای اجرا اصلاح و استانداردسازی و شبکه توزیع آب شرب روستاهای دامغان یک میلیارد و ۸۲۳ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی است.

زارع وامرزانی به سهم آبفار از اعتبارات تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استان سمنان نیز اشاره کرد و گفت: یک میلیارد و ۳۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان از این اعتبارات به اصلاح و بازسازی شبکه توزیع، تعمیر، نگهداری و بهره‌برداری آبفار دامغان اختصاص پیدا کرد.

وی اضافه کرد: اعتبار اختصاص داده‌شده از محل توسعه متوازن به آبفار روستایی دامغان نیز ۷۰۰ میلیون تومان است که ۳۰ درصد آن تخصیص یافت و این شرکت توانست با این میزان اعتبار پروژه احداث شبکه توزیع روستاهای حسین‌آباد، دولاب، اگره و ... را در دستور کار داشته باشد.

۲۶ روستای زیر ۲۰ خانوار دامغان تحت پوشش آب و فاضلاب روستایی قرار ندارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار