کد خبر: ۵۵۷۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 26 January 2018
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کشته و مصدوم شدن 10 نفر در پی 3 تصادف در شهرستان بویراحمد خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی اورژانس۱۱۵ استان؛ جلال پوران فرد با بیان اینکه این ۳ تصادف امروز (جمعه ۶بهمن ماه ۹۶) ساعت ۸،  ۹ دقیقه صبح و ۲۷ دقیقه بامداد رخ داد، گفت: این تصادفات در مجموع ۱۰ کشته و مصدوم در پی داشتند.

وی تصریح کرد: بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو۴۰۵،  دو نفر از سرنشینان جان خود را از دست دادند و همچنین بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در کمربندی چنارستان  ۳ نفر مصدوم و در تصادف پراید با موتور سیکلت در چهار راه معاد یاسوج  ۵نفر مصدوم شدند.

پوران فرد ابراز داشت: تصادف اول که در جاده کمربندی چنارستان در محور یاسوج به اصفهان مربوط به واژگونی پژو ۴۰۵ بود دو سرنشین جوان ۲۵ و۲۸ ساله آن قبل از رسیدن اورژانس جان باختند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان عنوان کرد: درپی اعلام خبر این تصادفات بلافاصله آمبولانس  پایگاه های جاده اصفهان، مادوان، دو شهری و یک شهری به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه این تصادفات ۲ فوتی و۸ مصدوم در پی داشت، گفت: ۸ مصدوم این تصادفات به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج انتقال داده شدند.

رئیس اورژانس ۱۱۵ کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در ساعت ۷ و۳۷دقیقه کاری امروز نیز موردی مبنی بر مسمومیت یک نفر با گاز co در کارگاه جاده سازی محور گچساران به بهبهان به مرکز پیام گچساران گزارش شد که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس اعزام و فرد مسموم به بیمارستان بهبهان انتقال داده شد.
برچسب ها: تصادف،پورانفر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار