فرمانده یگان‌های ویژه ناجا:
فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: شکیبایی و تدبیر در مأموریت‌ها ضروری است و نیروهای یگان ویژه نیز نشان دادند که هوشمندانه عمل می‌کنند.
کد خبر: ۵۵۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 25 January 2018

سردار حسن کرمی صبح امروز در مراسم اختتامیه سومین دوره مسابقات قهرمانی رزم ویژه کارکنان یگان ویژه ناجا در اهواز، اظهار کرد: رزم ویژه به عنوان یکی از سبک‌های یگان ویژه هرچند که در ابتدای کار خود قرار دارد اما از رشد قابل قبولی برخوردار بوده است.

وی با بیان اینکه یگان‌های وژه واحدهای واکنش سریع هستند، گفت: مأموریت‌های بسیار مهمی برای تأمین امنیت کشور برعهده داریم که نیروهای ما در این مأموریت‌ها باید قدرت بدنی بالایی داشته باشند.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا بیان کرد: از آنجایی که ورزشکار دارای حوصله، صبر و تحمل است و می‌تواند خشم خود را کنترل کند لذا این رشته کاربردی که ترکیبی از رشته‌های رزمی است را از سه سال قبل در یگان‌های ویژه به راه انداختیم.

وی با اشاره به ضرورت بالا بردن شکیبایی و تدبیر در مأموریت‌ها گفت: نیروهای یگان ویژه به لطف خدا رشد خوبی داشتند و در مأموریت‌ها هم نشان دادند که هوشمندانه عمل می‌کنند.

کرمی سطح مسابقات رزم ویژه را بسیار بالا توصیف کرد و گفت: از مربیان و داوران مسابقات که جویا شدیم، از سطح مسابقات راضی بودند. بسیاری از شرکت کنندگان این دوره از قهرمانان مسابقات نیروهای مسلح و تعدادی نیز مدال آوران آسیایی و جهانی هستند.

وی اولویت اول نیروهای یگان ویژه در آموزش‌ها را آمادگی جسمانی دانست و افزود: به همین دلیل بیشترین امکانات خود را معطوف به آن شده است. همچنین در راستای رشد بیشتر رشته «رزم ویژه» باید تمرینات بیشتری انجام شود و مربیان زبده تربیت کنیم.

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا عنوان کرد: نیروهای یگان ویژه در آشوب‌های اخیر بر روی سکوی ایثار و فداکاری افتخارآفرینی کردند و پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را بلند کردند.

وی همچنین با تقدیر از میزبانی خوب یگان ویژه خوزستان، شرکت کنندگان در مسابقات را به بازدید از اماکن دیدنی اهواز دعوت کرد.

«رزم‌ویژه» رشته ارتقا یافته دفاع شخصی در یگان ویژه است که از تلفیق ۱۲۰ تکنیک از رشته‌های مختلف رزمی تشکیل شده است. از جمله مهارت‌های این رشته دستگیری متهم، کار با تونفا، خلع سلاح سرد و گرم و تکنیک‌های رهایی است.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار