معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام گفت: در سه ماهه نخست امسال حدود 20 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی این استان انجام شده است.
کد خبر: ۵۵۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 01 July 2015
مهدی شریفی بااعلام این خبرگفت : با انجام این بازرسی ها، حدود 900 پرونده تخلفاتی برای صنوف تشکیل شد که تمام این پرونده ها جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.

وی افزود: این بازرسی ها در این مدت (سه ماهه اول سال جاری) توسط یک هزار گشت مشترک و با همکاری مجامع امور صنفی استان ایلام انجام گرفته است.

شریفی با اشاره به طرح نظارتی صنوف ویژه ایام مبارک رمضان نیز گفت: در قالب اجرای طرح کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی ویژه ماه مبارک رمضان، تاکنون 200 پرونده تخلفاتی برای صنوف متخلف تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی یادآور شد: تنظیم و رصد بازار، برخورد قاطع با متخلفان، رعایت حقوق مصرف کنندگان و نظارت بر نحوه عملکرد واحدهای صنفی از اهداف مهم اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان است.

وی اضافه کرد: گشت مشترک این سازمان روزانه و با همکاری دستگاه های استاندارد، تعزیرات حکومتی، معاونت غذا و دارو، شبکه بهداشت، فعالیت واحدهای صنفی استان را رصد و با متخلفان برخورد می کند.

به گفته وی، مردم می توانند هر گونه تخلف واحدهای صنفی استان از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت و یا ارایه فاکتور با شماره 124 در میان بگذارند تا نسبت به بررسی و برخورد با متخلفان اقدام قانونی انجام شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار