مدیرکل دفتر فنی استانداری ایلام گفت: پد این آشیانه به گستره یک هکتار به طور کامل تکمیل و بتن ریزی شده و تاکنون برای احداث این طرح 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
کد خبر: ۵۵۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 23 January 2018

  به گزارش تابناک ایلام،ربیع الله جاسمی اظهار کرد: روند احداث آشیانه بالگرد استان با 75 درصد پیشرفت فیزیکی در جریان است و بهره برداری نهایی از آن به 20 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

وی ادامه داد: پد این آشیانه به گستره یک هکتار به طور کامل تکمیل و بتن ریزی شده و تاکنون برای احداث این طرح 30 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی یادآور شد: 10 میلیارد ریال دیگر نیز طلب پیمانکاران پروژه است که باید به آنها پرداخت شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری ایلام یاداور شد: سوله اسکلت آشیانه با سه هزار متر مربع نصب شده است که این بخش از پروژه 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

جاسمی تاکید کرد: پوشش سقف سوله از نوع ساندویچ پنل، پنجره و درب سوله نصب شده که برای نصب این تاسیسات 10 میلیارد ریال مورد نیاز است.

وی با اشاره به اینکه با تکمیل این طرح سه بالگرد امکان جانمایی در این آشیانه را خواهند داشت، اضافه کرد: اعتبار باقیمانده برای بهره برداری از این پروژه از محل اعتبارات حوادث و منابع استانی باید تامین شود.

دی ماه سال گذشته کلنگ احداث این آشیانه به زمین زده شد و طبق برنامه ریزی ها باید در طول یکسال احداث و تکمیل می شد.

تسریع در جابجایی و پشتیبانی نیرو، مواد غذایی و دیگر تجهیزات و ملزومات امدادی در مواقع بحرانی و مخاطره آمیز احتمالی از سوی جمعیت هلال احمر در ایلام مستقر خواهد شد.

 

 

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار