کد خبر: ۵۵۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 30 June 2015
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان البرز گفت: اخذ هر گونه وجه از اولیاء دانش‌آموزان به استثناء هزینه کتاب و بیمه دانش‌آموزی ممنوع است.

جعفر مقیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نظارت‌ها بر نحوه ثبت‌نام دانش‌آموزان انجام می‌شود و در این راستا اخذ هرگونه وجه از اولیا در هنگام ثبت نام به غیر از هزینه کتاب و بیمه ممنوع است.

وی در ادامه از اعضای تیم ارزیابی استان خواست تا با صبر و تعامل در مدارس حاضر شده و نسبت به تکمیل نمونه برگ‌های ارزیابی اقدام کنند.

مقیمی در ادامه سخنان خود بر ساماندهی مدارس دوره ابتدایی تأکید کرد و افزود: ساماندهی مدارس دوره ابتدایی با رویکرد اجرای نظام 3-3 مورد انتظار این معاونت است که امید است زمینه اجرای این طرح در مدارس استان به وجود آید.
معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز با تأکید بر مشاهده لیست دستی ثبت نام، از گروه بازدید کننده خواست که میزان ثبت نام دانش‌آموزان در سامانه سناد را در هر آموزشگاه مورد بررسی قرار دهند.

وی تأکید کرد: علاوه بر بررسی شاخص‌هایی همچون نصب نکات مهم دستورالعمل ثبت نام، اعلام تلفن ستادهای فرعی و اصلی رسیدگی به شکایات، نصب دستورالعمل مبلغ بیمه و کتاب‌های درسی، ثبت اطلاعات فردی دانش‌آموزان بدو ورود به دبستان در سامانه الکترونیکی سلامت جسمانی در مدارس، بررسی شاخص تکریم از ارباب رجوع با هدف پاسخگویی محترمانه، مناسب و منطقی به درخواست اولیا توسط همکاران مدارس مورد انتظار گروه بازدیدی قرار گیرد.

مقیمی گفت: در بازدیدهایی که انجام می‌شود از تمامی معاونت‌های استان نمایندگانی وجود دارند که انتظار می‌رود راهنمایی‌های لازم در خصوص نحوه اجرای طرح و برنامه‌ها به مدیران و عوامل اداری مدارس به عمل آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار