مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: از آغاز برداشت گندم تاکنون بیش از ۳۲۳ هزار تن گندم از کشاورزان و زارعان استان اردبیل خریداری شده است.
کد خبر: ۵۵۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 30 June 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، علی نوبخت صبح امروز در بازدید از مراکز خرید گندم اردبیل اظهار داشت: از آغاز برداشت گندم تاکنون بیش از 323 هزار تن گندم از کشاورزان و زارعان در سطح استان اردبیل توسط مراکز خرید گندم استان اردبیل خریداری شده است.

وی با بیان اینکه امسال استان اردبیل رکورددار تولید گندم محسوب می‌شود، افزود: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده بیش از 700 هزار تن گندم از مزارع و زمین‌های کشاورزی در سطح استان اردبیل برداشت می‌شود که بخش اعظمی از این میزان تولیدات کشاورزی مازاد بر نیاز کشاورزان است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل از آمادگی کامل مراکز خرید گندم برای ارائه خدمات به کشاورزان و زارعان خبر داد و گفت:‌ در این زمینه هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید و در حال حاضر نیز کار خرید گندم از کشاورزان منطقه مغان در شمال استان اردبیل با سرعت و به شکل روان انجام می‌شود.

نوبخت با اشاره به ارائه خدمات مراکز خرید گندم به صورت شبانه‌روزی در سطح استان تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام شده امسال در زمینه خرید گندم از کشاورزان با مشکلاتی که در سال گذشته مواجه بودم روبه‌رو نخواهیم شد و تلاش و جدیت بر این است تا رضایت حداکثری کشاورزان را فراهم آوریم.

وی با اشاره به بازدید آبنار، معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران از مراکز خرید گندم در اردبیل بیان کرد:‌ در این بازدید معاون شرکت بازرگانی دولتی ایران با اشاره به کیفیت بالای گندم تولید شده در استان اردبیل این استان را به عنوان مرکز تولید گندم در کشور معرفی کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار