مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان اردبیل گفت: کار خرید گندم در یک روال قانونی و ایجاد مراکز ثابت و سایر بدون وقفه و به صورت شبانه‌روزی در شهرهای مرکزی و جنوبی استان اردبیل ادامه می‌یابد.
کد خبر: ۵۵۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 30 June 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی نوبخت صبح امروز در جریان بازدید از مراکز خرید گندم در شمال استان اردبیل اظهار کرد: تاکنون بالغ بر 323 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری کردیم و روند خرید گندم در منطقه مغان به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: امسال پیش‌بینی می‌شود در استان اردبیل به علت بارندگی مناسب 700 هزار تن محصول گندم برداشت شود که با این برداشت استان اردبیل رکورددار تولید گندم به حساب می‌آید. امسال هیچگونه مشکلی در خرید گندم نداشتیم و خرید گندم به صورت روان در حال انجام است.

نوبخت تصریح کرد: تمهیدات لازم در زمینه خرید گندم اندیشیده شده است تا بتوانیم در ارائه خدمات به کشاورزان و زارعان با سرعت و دقت بیشتری عمل کنیم و مراکز خرید گندم 24 ساعته آماده ارائه خدمات مطلوب برای کشاورزان است و امسال نسبت به سال‌های گذشته توانستیم مشکلات را برطرف کنیم و با ایجاد مرکز خرید گندم در دورترین نقطه نسبت به آسایش کشاورزان اقداماتی را انجام دهیم.

این مسئول به جلسات چندین باره با فرمانداری‌های تابعه استان اردبیل اشاره کرد و یادآور شد: هدف از تشکیل این جلسات برطرف کردن مشکلات کشاورزان است.

شهیاد آبنار معاون بازرگانی شرکت بازرگانی دولتی ایران در بازدید از مراکز خرید گندم، استان اردبیل را قطب تولید گندم در کشور نامید و کیفیت گندم تولید شده در این استان را از برترین گندم تولید شده در سطح کشور دانست.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار