نماینده ولی فقیه در ایلام:
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: دشمن به این نتیجه رسیده است که می‌تواند با ایجاد بدعت‌هایی در مراسم‌ مذهبی و حتی تغییر دادن محتوای عزاداری‌ها به مراسم‌های دینی ما نفوذ کند از همین رو هیئت‌های مذهبی نیازمند سازماندهی است.
کد خبر: ۵۵۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱ 30 June 2015

حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی اظهار داشت: برای تحقق آرمان‌های امام انقلاب در عرصه های مختلف شعار همدلی وهمزبانی بسیار کارساز و تاثیرگذار است.

وی با بیان اینکه به‌طور قطع در هر تشکیلاتی و هر اجتماعی بین مردم، توده‌های مردم و عناصر مردم و نخبگان تاثیرگذار اگر همدلی و همزبانی باشد آن جامعه، جامعه‌ای بیدار، ایده آل، بالنده، پویا و پیشرو است، افزود: این شعاری که رهبر معظم انقلاب در آغازسال مطرح کردند برای این است که هم دولت هم ملت اهداف مشترکی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام عنوان کرد: این اهداف مشترک در عرصه های مختلف سیاست، اقتصاد و امنیت وجود دارد و این اهداف مشترک به‌طور قطع با همدلی وهمزبانی تعامل و تفاهم  بین مردم و دولتمردان محقق می‌شود.

وی گفت: این مسئله روشنی است چرا که ما می‌دانیم دشمنان همیشه در صدد بودند که بین مسئولان نظام جمهوری اسلامی و اقشارمختلف اختلاف ایجاد کنند.جدایی و تفرقه در واقع یکی از اهداف مهم آنها برای پیشبرد اهداف پلید خودشان همین تفرقه‌افکنی است.

حجت‌الاسلام لطفی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل سازمان تبلیغات ساماندهی به امور تبلیغی به ویژه تبلیغ دینی است و در طول 36 سال بار تبلیغ و اطلاع‌رسانی، سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه تبلیغات دینی بار سنگینی بر دوش داشته است.

وی گفت: بار سنگین تبلیغ دین بر دوش روحانیت است و این موضوع به دوران ائمه معصومین و شروع غیبت کبری بر می‌گردد و وظیفه‌ای بسیار خطیری است.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام عنوان کرد: روحانیت توانست با زبان و قلم دین معارف را در بین مردم و در جامعه با وجود سختی‌ها و دشواری‌های راه اشاعه دهد.

وی افزود: عنصر تبلیغات بسیار مهم است و مردم توسط تبلیغات آگاه می‌شدند و حتی تبلیغات در قبل از پیروزی انقلاب اسلامی نیز بسیار تاثیرگذار بود و پرچم‌دار حرکت مردمی در قبل از انقلاب روحانیون بودند.

حجت الاسلام لطفی تصریح کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی بین مردم و مسئولان و کارداران هیچ‌گونه فاصله‌ای نیست و نظام ما مردمی‌ترین نظام و متکی به حمایت‌های گسترده مردم توانسته است بر بسیاری از مشکلات و چالش‌ها پیروز شوند.

وی افزود: بعد از گذشت 36 سال از عمر این انقلاب باوجود مشکلات و موانع عمدتاً توسط دشمنان کینه توز و مخالفان سرسخت و در واقع بزرگ توانسته است مسیر خودش که همان تعالی و طرقی و ایجاد زمینه‌های پیشرفت از ابعاد مختلف بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای است، ادامه دهد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام عنوان کرد: یکی از وظایف تبلیغات اسلامی ساماندهی هیئت‌های مذهبی است و در ماه‌ها و مراسم‌ مذهبی لازم است که این هیئت‌ها سازماندهی شوند.

وی افزود: یکی از اهداف دشمنان این است که عواملی که سبب پیروزی انقلاب شد را از بین ببرد یا کمرنگ کند و یکی از عواملی که سبب پیروزی انقلاب اسلامی شد فرهنگ عاشورایی شد.

حجت‌الاسلام لطفی خاطرنشان کرد: دشمن به این نتیجه رسیده است که می‌تواند بانفوذ کردن مانند ایجاد بدعت‌هایی در مراسم‌های ویژه عاشورا و حتی تغییر دادن محتوای نوحه‌های عاشورا به مراسم‌های دینی ما نفوذ پیدا کند و باید در این زمینه کاملاً هوشیارانه عمل کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار