تابناک: نخستین جشنواره مطبوعات و نشریات دانشجویی دانشگاههای منطقه چهار کشور روز دوشنبه در دانشگاه اصفهان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۵۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۸ 16 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، 17 دانشگاه از استانهای اصفهان، یزد، قم، چهارمحال و بختیاری، مرکزی و بخشی از خوزستان در نخستین جشنواره مطبوعات و نشریات دانشجویی دانشگاههای منطقه چهار شرکت کرده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه اصفهان در آیین آغاز این جشنواره گفت: 500 اثر در 15 بخش از جمله تیتر، خبر، مصاحبه، مقاله، یادداشت و گزارش به این جشنواره ارسال شده است.

حجت الاسلام جعفر شاه نظری افزود: نمایشگاهی نیز از مطبوعات و نشریات دانشجویی دانشگاههای منطقه چهار کشور در این جشنواره برپاست.

وی اظهار کرد: برگزیدگان هر یک از رشته های مذکور و غرفه های برتر در روز پایانی جشنواره معرفی و تقدیر می شوند.

دبیر جشنواره مطبوعات دانشجویی منطقه چهار هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی استعدادهای دانشجویی در بخش مطبوعات و تقویت آنها عنوان و اضافه کرد: همزمان با این جشنواره، نخستین جشنواره مطبوعات دانشگاه اصفهان نیز با حضور رسانه های فعال استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ارسال 132 اثر در قالب خبر، مصاحبه، مقاله و گزارش به جشنواره مطبوعات دانشگاه اصفهان گفت: از برگزیدگان این جشنواره نیز روز 29 بهمن قدردانی می شود.

در کنار این جشنواره سه کارگاه آموزشی در باره مطبوعات و فعالیت رسانه ای برای دانشجویان شرکت کننده برگزار می شود.

جشنواره مطبوعات دانشجویی منطقه چهار کشور به مدت سه روز تا چهارشنبه 29 بهمن برگزار خواهد شد.

دانشگاه اصفهان با بیش از 15 هزار دانشجو و 660 عضو هیات علمی یکی از دانشگاه های مادر و بزرگ استان اصفهان بشمار می آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار