قهرمان دوومیدانی کشور گفت: شرایط مناسبی برای پرورش جوانان و نوجوانان در دوومیدانی خراسان رضوی فراهم شده است.
کد خبر: ۵۴۶۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 02 January 2018

به گزارش تابناک : امیررضا صدیقی اظهار کرد: خوشبختانه در سال جاری توانستم در ۱۰۰ متر بزرگسالان با رکورد ۱۰.۵۷ مقام اول را کسب کنم. بعد از این مسابقات ۴ ماه مصدومیت داشتم و نمی‌توانستم تمرینات را ادامه دهم اما خوشبختانه امروز به شرایط آمادگی و حضور در مسابقات رسیده‌ام و اگر شرایط به همین شکل ادامه پیدا کند امیدوارم بتوانم رکورد جدید را کسب کنم.

وی افزود: با حضور کادر اجرایی جدید در هیات دوومیدانی خراسان رضوی و توجه ویژه آقای سعادتمند، رئیس هیات به جوانان و نوجوانان شرایط خوبی برای تمرین ورزشکاران فراهم شده تا ما بتوانیم با تمرکز کامل به تمرینات خود ادامه دهیم.

دونده جوان ۱۰۰ متر خراسان رضوی گفت: امیدوارم با شرایطی که وجود دارد و حمایت خوب هیات دوومیدانی استان بتوانم رکورد جوانان ایران که متعلق به حسن تفتیان است را ارتقا دهم و عملکرد خوبی در رقابت‌های آسیایی جوانان و رقابت‌های جوانان جهان داشته باشم.

وی ادامه داد: تمرینات من با نظر هیات دوومیدانی استان و زیر نظر آقای رضا عسگرزاده دنبال می‌شود .خوشبختانه هیات دوومیدانی حمایت‌های خوبی از من انجام داده و قطعا در شرایط فعلی می‌توانم آمادگی خوبی تا زمان برگزاری مسابقات کسب کنم.

 

 

 

منبع : مهر 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار