کد خبر: ۵۴۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲ 16 February 2015
فرماندار اشتهارد گفت: تا یک سال و نیم آینده پسابهای تصفیه شده کرج برای مصارف کشاورزی و صنعت به اشتهارد منتقل می‌شود.
به گزارش تسنیم ، ابوالفضل اینانلو صبح امروز در بازدید از دفتر خبرگزاری تسنیم در البرز ضمن اشاره به رسالت رسانه‌ها اظهار داشت: خبرگزاری‌ها در اطلاع‌رسانی به مردم نقش ویژه و مهمی دارند چراکه می‌توانند با جهت‌گیری یا اطلا‌ع‌رسانی صادقانه و امانتداری در آگاه‌سازی مردم تأثیرگذار باشند که انصافاً خبرگزاری تسنیم در سطح کشور و همچنین استان البرز شیوه امانتداری را اعمال کرده است.
وی ضمن اشاره به حضور استانداری با تجربه در استان البرز گفت: استاندار البرز تجربه استانداری در استان‌های مختلفی را دارد و البرز به چنین شخصی نیاز داشت چراکه زیرساخت‌های مدیریتی در استان بسیار ضعیف بود و لازم بود به این زیرساخت‌ها توجه ویژه‌ای صورت بگیرد که خوشبختانه این اتفاق افتاد و در انتصاب معاونین استاندار نیز شاهد این امر بودیم.
اینانلو افزود: از طرف دیگر حضور آیت‌الله حسینی‌همدانی هم برای استان البرز امتیاز ویژه‌ای محسوب می‌شود چرا که ایشان در مسائل مختلف هوشمندانه اظهارنظر می‌کنند.
فرماندار شهرستان اشتهارد تصریح کرد: همبستگی و همدلی خوبی بین مسئولان دستگاه‌های مختلف اشتهارد برقرار است که در بسیاری از مسائل در پیشبرد توسعه شهرستان به کار می‌آید.
وی طرح انتقال پساب تصفیه شده کرج به اشتهارد را از جمله عملکردهای پس از شهرستان شدن اشتهارد برشمرد و گفت: قراردهای لازم برای اجرای این طرح بسته شده است و با توجه به ماهیت بیع متقابل این قرارداد پیش بینی می‌شود تا یک سال و نیم آینده انتقال آب صورت بگیرد.
در این دیدار که محمدصادق‌کمالی معاون اداری مالی فرمانداری اشتهارد و علی موسوی‌زاده شهردار اشتهارد نیز حضور داشتند یک جلد کتاب "طلوع آفتاب" به فرماندار اشتهارد اهدا شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار