نایب رئیس شورای شهر قزوین:
نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: حمایت از ورزش فقط دست و سوت زدن نیست بلکه باید پشتیبانی عملی از هیأت‌های ورزشی انجام شود تا ورزش در بین قشرهای مختلف مردم توسعه یابد.
کد خبر: ۵۴۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹ 27 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، زهرا یوسفی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: باید از ورزش حمایت کرد زیرا مهم‌ترین راهکار در کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی گفت: حمایت از ورزش فقط دست و صوت زدن نیست بلکه باید پشتیبانی عملی از هیأت‌های ورزشی انجام شود تا ورزش در بین قشرهای مختلف مردم توسعه یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین ادامه داد: باید با کمک کردن مالی به صورت عملی نشان دهیم که طرفدار حمایت از ورزش هستیم و همین کمک فرهنگی به آحاد جامعه است.

یوسفی با بیان اینکه کمک به ورزش به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اکنون که در شرایط خوبی هستیم چرا باید از حمایت کردن به ورزش دریغ کنیم.

این مسوول بیان کرد: باید هر کمکی که از سوی شهرداری قزوین به ورزش انجام می‌شود باید در راستای تقویت ورزش بانوان هم باشد تا سطح سلامت و شادابی آن‌ها هم همانند مردان ارتقا یابد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: همه مسؤولان باید به ورزش توجه کنند زیرا کاهش مشکلات در گرو این موضوع است.

در ادامه جلسه رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: اکنون موضوع کمک به هیأت‌های ورزشی همانند والیبال و کشتی مطرح شده سهم ورزش بانوان از شهرداری چقدر است.

منیره سادات قافله‌باشی با بیان اینکه با ورزش کردن سلامت و نشاط اجتماعی افزایش می‌یابد، عنوان کرد: این موضوع توجه همه مسؤولان را می‌طلبد تا از آحاد جامعه به ویژه بانوان در ورزش حمایت و به آن‌ها کمک‌های لازم انجام شود.

وی با اشاره به اینکه سهم زنان در ورزش نباید نادیده گرفته شود، تصریح کرد: اگر زنان اعضای شورا به ورزش رای می‌دهند نباید این‌گونه باشد که همه کمک‌ها به سبد ورزش مردان ریخته شود بلکه باید سهم زنان هم مشاهده شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه توجه به ورزش زنان ضروری است، خاطرنشان کرد: این موضوع می‌تواند نشاط و شادابی و سطح سلامت این قشر جامعه را ارتقا دهد به همین دلیل باید در دستور کار مسؤولان مربوطه باشد.

قافله‌باشی ادامه داد: نگرانی من در این لایحه و همه لایحه‌های ورزشی این است که لزوماً تعریف از ورزش فقط مختص مردان نیست بلکه زنان هم باید ورزش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار