فرمانده انتظامی استان قزوین:
فرمانده انتظامی استان قزوین، ارتقاء ضریب امنیت در استان را ثمره تعامل بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی دانست.
کد خبر: ۵۴۳۸۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 26 December 2017

 به گزارش تابناک از قزوین به نقل از  خبرنگار مهر، سردار مهدی محمودی روز سه شنبه در نشست مشترک قضائی و انتظامی استان اظهار داشت: در شرایط اجتماعی کنونی که وقوع جرایم نوظهور همزمان با جرایم سنتی را شاهد هستیم، مسئولیت و برخورد قضائی و انتظامی را می طلبد.

وی اضافه کرد: موضوع بسیار مهم امنیت که هر ۲ دستگاه قضائی و انتظامی در دستور کار دارند به تنهایی توسط یک دستگاه محقق نمی شود بلکه قطعا ایفاء نقش سایر دستگاه ها و نهادها به صورت کاملا واضح و علنی در جامعه انتظار می رود.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه فعالیت شبانه روزی پلیس معطوف تولید امنیت برای جامعه است، عنوان کرد: تمامی دستگاه ها در راستای تولید امنیت و مبارزه با عناصر ضد امنیت وظیفه حساس و انکار ناپذیری دارند.

سردار محمودی ارتقاء ضریب امنیت در استان را مرهون همت دستگاه قضائی و تعامل آن با پلیس دانست و تصریح کرد: الحمدلله استان قزوین در مقوله ارتقاء ضریب امنیت رتبه سوم تا پنجم را در سطح کشور دارد که لازم است ضمن تشکر از مسئولان دستگاه قضائی شکر الهی را به جای بیاوریم.

این مقام ارشد انتظامی امنیت مطلوب استان را عامل افزایش توقع مردم و به دنبال آن تلاش مضاعف پلیس در ایجاد امنیت برشمرد و تاکید کرد: ثمره تعامل بین دستگاه قضائی و نیروی انتظامی ارتقاء ضریب امنیت در استان بوده که نشانه خواست و پیگیری رئیس دادگستری استان در زمینه ایجاد و حفظ تعامل بین این ۲ دستگاه است که شایسته تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار