رییس دادنشگاه آزاداسلامی
رییس دانشگاه آزاد اسلامی ایلام گفت: تجمیع و چابک سازی نقش مهمی در ارتقای سطح علمی و حذف بروکراسی دست و پاگیر اداری دارد.
کد خبر: ۵۴۳۶۸
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ 29 June 2015
به گزارش تابناک ایلام ،شهریار عباسی  در نشست شورای این دانشگاه، با بیان اینکه چابک سازی باعث سرعت بخشی در روند توسعه علمی دانشگاهها می شود، افزود: ادغام معاونت هماهنگی و دبیرخانه هیات امنای استانی گام مهم و اساسی در چابک سازی و تسهیل امور است.

وی ادامه داد: اجرای طرح تجمیع علاوه بر چابک سازی دانشگاه باعث افزایش اختیارات استان و تمرکز زدایی نیز می شود و نقش مهمی در رسیدن به اهداف بلند دانشگاه آزاد اسلامی خواهد داشت.

عباسی با تاکید بر اینکه باید روند روبه رشد دانشگاه با همدلی و همراهی مسوولان استان ادامه یابد، اظهار کرد: سرعت بخشی به روند علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی دانشگاه با چابک سازی دو چندان شده و تولید علم و تبدیل آن به ثروت نیز افزایش می یابد.

در این نشست انتخابات کمیسیون های تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی ایلام برگزار شد و مجتبی مرادپور، منصور احمدی، شهرام مامی، عباسی ملکی، نصرت اله حیدری، رحمت اله محمدی پور، صالحی و سارا فلاحی بعنوان روسای این کمیسیون ها انتخاب شدند.

در این نشست همچنین عادل نوروزی بعنوان ربیس دبیرخانه هیات امنای استان ایلام منصوب شد.

خرداد ماه گذشته در نشست هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ایلام که با حضور میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، واحدهای شهرستانی دانشگاه آزاد ایلام تجمیع و به پردیس تغییر یافتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار