فرماندارچرداول
فرماندار چرداول گفت: فاجعه هفتم تیر و شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یاران باوفای انقلاب، سند مظلومیت جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۵۴۳۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 29 June 2015
پرویز کولانی عصر یکشنبه در آیین غبارروبی مزار شهدای گمنام شهر سرابله همزمان با آخرین روز از هفته قوه قضاییه اظهار کرد: شهید بهشتی برای پیشبرد انقلاب اسلامی تلاش های زیادی کرد و عامل مهمی در پیشرفت انقلاب در فضای حاکم بر آن زمان و چهره مبارزه با نفاق، ریا، و بی عدالتی در جامعه بود.

وی افزود: فاجعه هفتم تیر چهره نفاق را از سیمای دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی برداشت و یکی از تلخ ترین حوادث انقلاب اسلامی را رقم زد تا نشانی روشن و حقیقتی انکارناپذیر در حقانیت جمهوری اسلامی باشد.

فرماندار چرداول در ادامه به ارزش و جایگاه شهدا و نقش خون های پاک و مطهر شهیدان در تثبیت و ادامه راه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: هفتم تیر باعث وحدت، همدلی و یکپارچگی ملت ایران اسلامی در برابر گروهک های ضد انقلاب شد.

کولانی به حرکات ضد انقلاب در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی و ترور شخصیت های بزرگ و آحاد مردم هم اشاره کرد و افزود: انزجار و نفرت منافقین نسبت به انقلاب و آرمان های بزرگ آن در حرکت شنیع و ترور بزرگان و شخصیت های نامدار انقلاب همچون شهید بهشتی نمایان شد.

کولانی به حوادث تلخ و شیرین انقلاب اسلامی در طول عمر با برکتش هم اشاره کرد و یادآور شد: جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه خون شهیدان والا مقامی چون بهشتی، علیرغم شیطنت های دشمنان همچون جنگ تحمیلی، ترور و تحریم همواره با تدبیر و عقلانیت توطئه های پلید دشمنان را خنثی کرده است.

به گفته وی، این انقلاب با وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی و درایت و تدبیر دولت و انتخاب مسیر اعتدال در راه فتح قله های پیشرفت و تعالی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار