فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه جهان امروز جهانی است که رسانه‌ها بیش از هر چیز دیگری به ذهنیت‌ها و افکار مردم شکل می‌دهند گفت: ارتقاء سطح دانش رسانه‌ای، مهمترین اصلی است که در دنیای امروز باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۵۴۳۶۰۲
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 26 December 2017

به گزارش تابناک ایلام ؛ سردار نورعلی یاری در در حاشیه افتتاح کارگاه آموزشی ارتقاء دانش رسانه‌ای فرماندهان مدیران و مسئولان انتظامی استان ایلام اظهار داشت : سواد رسانه‌ای مجموعه‌ای از توانمندی‌های رسانه‌ای و ابزاری است که فراگیری همه آنها در کنار نگاه انتقادی به رسانه‌ها ، فرد را در برابر رسانه در موضعی فعال قرار می‌دهد که می‌تواند بهترین بهره‌مندی را از رسانه‌ها داشته باشد.

وی افزود:گذر جهان از جامعه صنعتی به‌ سوی جامعه اطلاعاتی سبب شده که شکل و سطح سواد و اطلاعات از حالت قبلی خود تغییر کند و سواد رسانه ­ای و اطلاعاتی لازمه زندگی در جامعه امروز است.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: امروز رسانه ها، خصوصا رسانه هاي جمعي عامل مهمي در اثرگذاري بر افکار عمومي و جهت دهي به رفتارهاي اجتماعي محسوب مي شوند و می طلبد که دانش رسانه ای در کنار پیشرفت جامعه به روز رسانی شود.

وی به نقش این دانش در نیروهای مسلح اشاره و تصریح کرد: دشمنان با استفاده از فضای رسانه‌ای اهداف شومی را دنبال می‌کنند، و با بهره‌گیری از ابزارهای نوین رسانه‌ای قصد ملتهب کردن فضا و انحراف افکار عمومی دارند که اگر پلیس با این روش ها آشنایی نداشته باشد نمی تواند امنیت را در جامعه برقرار کند.

سردار یاری تصریح کرد: پلیس به همین منظور و در راستای ارتقاء سطح دانش رسانه ای ، فرماندهان، مسئولان و مدیران انتظامی استان ایلام کارگاه آموزشی را با بهره گیری از برجسته ترین اساتید دانشگاه تهران به مدت ۲ روز آغاز کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در این کارگاه ۲ روزه ، کلیه معاونان، مسئولان ، مدیران ، فرماندهان انتظامی و روسای کلانتری شهرستان ها شرکت و با آخرین روش های نوین دانش رسانه ای آشنا خواهند شد.

فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان گفت: پلیس دانش بنیان و آگاه به علم روز یکی از مهمترین اولویت های نیروی انتظامی است تا بتوان از بسیاری از آسیب های اجتماعی پیشگیری کرد.

گفتنی است: این کارگاه آموزشی صبح امروز آغاز به کار کرد و کلیه معاونان، مسئولان ، مدیران ، فرماندهان انتظامی و روسای کلانتری شهرستان ها به مدت ۲ روز شرکت خواهند داشت./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار