مدیر کل ثبت احوال استان ایلام: گفت: تاکنون ۴۵ درصد مردم ایلام کارت هوشمند ملی دریافت کرده اند.
کد خبر: ۵۴۳۲۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱ 25 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛منوچهر تیموری اظهار داشت: صدور کارت هوشمند ملی و شناسنامه های مکانیزه از مهمترین فعالیت های در دست اقدام این اداره به همسویی با تکنولوژی روز دنیا برای ارائه خدمات الکترونیکی نشانه پویایی و کارآمدی سازمان ثبت احوال است.

وی  اضافه کرد: انجام طرح های بزرگی همچون کارت هوشمند ملی، صدور شناسنامه های الکترونیکی، آرشیو الکترونیک اسناد سجلی، و ایجاد پایگاه اطلاعات از مهمترین وظایفی است که اداره ثبت احوال در همسویی با استقرار دولت الکترونیک بر عهده دارد.

مدیر کل ثبت احوال استان گفت: از ابتدای شروع طرح تا به امروز ۲۰۰ هزار نفر از مردم استان جهت صدور کارت هوشمند ملی ثبت نام کردند و کارت خود را دریافت کردند،  بر اساس اعلام سازمان ثبت احوال تا پایان سال جاری مهلت اعتبار کارت های قدیمی است.

تیموری همچنین گفت: تاکنون ۴۵ درصد جمعیت بالای ۱۵ سال استان موفق به دریافت کارت هوشمند ملی شده اند، همچنین صدور شناسنامه های مکانیزه نیز در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تاکنون ۱۷۰ هزار شناسنامه تعویضی در این زمینه انجام شده، همچنین در این راستا باز  این شرایط در دفاتر پیشخوان که دارای مجوز هستند و ادارات ثبت احوال مهیا است.

 

 

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار