در جلسه ستاد شورای ورزش آبیک بیان شد
در جلسه ستاد شورای ورزش شهرستان آبیک بیان شد که بنیه مالی ورزش این شهرستان همیشه ضعیف بوده در حالی که باید گفت پول اصل ماجرا در هیأت‌های ورزشی است که اگر نباشد، واقعاً نمی‌شود اقدامی انجام داد.
کد خبر: ۵۴۳۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵ 25 December 2017

 به گزارش خبرگزاری تابناک از آبیک، جلسه ستاد شورای ورزش شهرستان آبیک با حضور سیدمحمد حسینی سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک و جمعی از مسؤولان ادارات و هیأت‌های ورزشی در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

مسؤول هیأت والیبال شهرستان آبیک در این جلسه اظهار داشت: شهرستان آبیک گرچه از نظر مالی با کمبود مواجه است اما در زمینه تجهیزات وضعیت خوبی دارد.

وی افزود: اگر برای تکمیل سالن‌های ورزشی از صبح تا شب برنامه‌ریزی شود، پاسخگوی ورزشکاران است و برای پیشرفت در ورزش شهرستان آبیک تمام دستگاه‌های اجرایی باید پای کار آیند.

مسؤول هیأت والیبال شهرستان آبیک اضافه کرد: فعالیت‌های ورزشی هم باید در این شهرستان یکپارچه شود تا آمار ورزشکاران افزایش یابد.

مسؤول هیأت دو و میدانی شهرستان آبیک هم در این جلسه گفت: لازم است شرکت‌ها و شهرک‌های صنعتی این شهرستان در حمایت از ورزش شهرستان آبیک فعال شده و به عنوان حامی مالی در ارتقای ورزش این شهرستان مساعدت کند.

علی سلطانی افزود: آبیک قهرمان‌خیز است و کمک حامیان مالی می‌تواند در پویایی ورزش شهرستان آبیک تأثیرگذار باشد.

وی مطرح کرد: بنیه مالی ورزش شهرستان آبیک همیشه ضعیف بوده در حالی که باید گفت پول اصل ماجرا در هیأت‌های ورزشی است که اگر نباشد، واقعاً نمی‌شود اقدامی انجام داد.

نماینده ورزشی مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی بصیر شهرستان آبیک هم در این جلسه تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های سند چشم‌انداز تحول ورزش باید منابع مالی برآورد شود.

سلطانی خاطرنشان کرد: برای درس تربیت بدنی سالن ورزشی امام علی(ع) برای دانشجویان پسر و سالن ورزشی بعثت برای دانشجویان دختر مؤسسه آموزش عالی بصیر در نظر و به اجاره گرفته شده که زیر نظر اساتید از این سالن‌ها استفاده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای برگزاری مسابقات تنیس روی میز منطقه چهار کشوری به دانشگاه‌های مختلف فراخوان داده‌یم که به جز دانشگاه رجا هیچ دانشگاهی شرکت نکرد و دانشگاه بصیر رتبه نخست را به خود اختصاص داد و دانشگاه رجا هم دوم شد.

نماینده ورزشی مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی بصیر شهرستان آبیک یادآور شد: دانشگاه بصیر این شهرستان به عنوان نماینده منطقه چهار کشور در مسابقات کشوری تنیس روی میز طی 15 اسفند ماه سال جاری در اراک شرکت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار