نشست مشترك مديرعامل و سرمربى تراكتورسازى
کد خبر: ۵۴۲۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳ 23 December 2017
نشست مديرعامل و سرمربى تراكتورسازى به منظور گفت و گو پيرامون آخرين شرايط تيم شب گذشته برگزار شد.
يحيى گل محمدى در ابتداى اين نشست گزارشى از آخرين شرايط و وضعيت فنى تيم در آستانه نيم فصل دوم  ارائه داد و برنامه هاى خود را براى حضور قدرتمندانه در مسابقات دور برگشت ليگ برتر همچنين رقابت هاى آسيايى تشريح كرد.
در ادامه آجورلو ضمن قدردانى از زحمات كادر فنى و بازيكنان گفت:با وجود تمامى مشكلات كسب نتيجه مناسب در رقابت هاى جام حذفى يكى از اهداف اصلى ما در اين فصل بود و براى هواداران تراكتورسازى نيز اهميت زيادى داشت كه متاسفانه اين فرصت از دست رفت. در اين شرايط تنها بايد به فكر جبران اين ناكامى در رقابت هاى ليگ برتر و مسابقات آسيايى باشيم.انتظار اين است كه در ليگ برتر بتوانيم كسب سهميه كنيم و در مسابقات آسيايى به مراحل بالاتر صعود كنيم. قطعا رسيدن به جمع ٤ تيم پايانى آسيا هم دور از دسترس نيست. بايد پاسخگوى انتظارات هوادارانمان باشيم و با اتحاد و همدلى براى موفقيت تراكتورسازى و بازگشت به روزهاى درخشان تلاش كنيم.
آجورلو همچنين گزارشى از آخرين تلاش هاى صورت گرفته براى حل مشكلات اقتصادى باشگاه ارائه داده و گفت:پرداخت بدهى ها باشگاه را در سخت ترين شرايط مالى قرار داده اما همچنان به دنبال حل اين مشكلات و تامين اعتبارات لازم هستيم كه اين مسائل هم انشالله به زودى حل مى شود.
مديرعامل باشگاه در پايان خطاب به سرمربى تراكتورسازى گفت:انتخاب ما در اين فصل يحيى گل محمدى بوده چون به توانمندى هاى شما ايمان و اعتماد كامل داشته ايم همچنين من اعتقاد دارم سرمربى ما يك مربى سالم ، توانمند و با دانش است كه با تمام وجود براى موفقيت اين تيم تلاش مى كند. به همين دليل با حمايت و همدلى همه جانبه كارمان را دنبال مى كنيم و با همت و غيرت بازيكنان همچنين حمايت و همراهى صادقانه هواداران انشالله به نتيجه مطلوب دست خواهيم يافت.
گفتنى است در اين نشست همچنين پيرامون روند تقويت تيم و جذب بازيكنان مورد نياز در كوتاه ترين زمان ممكن هماهنگى هاى لازم صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار