رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت: با حمایت مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی تنسی روی میز در این استان روند رو به رشدی دارد.
کد خبر: ۵۴۲۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۵ 23 December 2017
به گزارش تابناک : مهرداد قارداشی در مجمع سالیانه هیات تنیس روی میز خراسان رضوی اظهار کرد: هیات تنیس روی میز خرسان رضوی توانسته با وجود محدودیت های سخت افزاری باز هم در بین برترین هیات های استانی باشد.

وی افزود: خوشحالم که در خراسان رضوی شهرستان ها هم کم و بیش از فعال هستند اما انتظارم در این حوزه بیشتر است.

قارداشی افزود: در حوزه بانوان خراسان رضوی شرایط خوبی دارد و ورزشکاران خوبی را به عرصه ملی و بین المللی معرفی کرده است اما قطعا میتوان از این استان بازهم ورزشکاران با ارزشی مانند مهشید اشتری به کشور معرفی کرد.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان ادامه داد: مجمع عمومی سالیانه فرصت مناسبی برای بررسی شرایط است. خوشبختانه از زمان حضور اقای مستحقی راد در هیات تنیس روی میز استان خراسان رضوی ورزشکاران رشد ۳۰ درصدی داشته اند اما خراسان رضوی هنوز نسبت به سایر استان های مشابه در حوزه ورزشکاران سازمان یافته تنیس روی میز عقب است.

وی خاطرنشان کرد: کار مشارکتی و جمعی همواره نتیجه خوبی دارد که خوشبختانه مستحقی راد به این موارد توجه ویژه دارد و مشارکت خوب خانواده تنیس روی میز را جذب کرده است همچنین باید از مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی برای توجه به این رشته تشکر کرد.

قارداشی عنوان کرد: فدراسیون تنیس روی میز توجه ویژه ای به آمادگی ورزشکاران و تمرینات منظم آن ها دارد و در همین راستا اردو های منظمی را برای ملی پوشان برنامه ریزی میکنیم که در این حوزه استان خراسان رضوی به معنای واقعی کمک حال فدراسیون است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشورمان گفت: شرایط مالی بسیار سخت است اما در همین شرایط هم با برنامه ریزی و کار تصولی میتوان موفق بود، فدراسیون در تمامی زمینه هاا برای جذب منابل وارد شده و به طور مثال در بخش پخش زنده تلوزیونی توانسته درآمد خوبی برای فدراسیون جذب کند. یکی دیگر از حوزه های درآمد زا برگزاری دوره ها و مسابقات توسط هیات در ارگان ها و شهرستان ها و مشارکت بیشتر خانواده ها است همچنین از هیات خراسان رضوی انتظار دارم تا در کلانشهر مشهد و شهریتان های خراسان رضوی بستر را برای راه اندازی باشگاه های خصوصی تنیس روی میز تلاش کند.

وی تصریح کرد: مدال آوری تاثیر بسیاری در جایگاه ما در جامعه و وزارت ورزش و جوانان دارد از تمامی همکارانم در هیات خراسان رضوی تقاضا دارم که به ظرفیت ها و استعدادهای این رشته در تمامی نقاط استان توجه کند.

وی تاکید کرد: سبزوار، نیشابور و تربت حیدریه از شهریتان های مستعد خراسان رضوی هستد میتوانند با حمایت هیات استان و اداره کل ورزش و جوانان به حوزه باشگاه داری وارد بشوند

 




منبع : برنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار