عضو شورای شهر قم:
عضو شورای شهر قم گفت: گزارش‌های مردمی واصله به شورا حاکی از بی‌نظمی در انجام این پروژه بوده که باید هر چه سریع‌تر برطرف شود.
کد خبر: ۵۴۱۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 20 December 2017
به گزارش تابناک قم،حسن طلایی با انتقاد از آغاز عملیات مناسب‌سازی و بهسازی پیاده راه ارم بدون اطلاع قبلی اظهار داشت: با توجه به موقعیت مکانی این مسیر و حجم بالای تردد زائر در آن باید هر چه سریع‌تر این پیاده‌رو به اتمام برسد تا مردم و زائران دچار زحمت نشوند.

عضو شورای شهر قم با اشاره به اینکه اعلام زمان‌های مختلف بهره‌برداری از این پروژه توسط مسئولان شهرداری،‌ ضعف در مدیریت و اجرای پروژه‌های عمرانی را به اذهان عمومی منتقل می‌کند، تصریح کرد: باید برای پروژه‌های زیربنایی برنامه زمان‌بندی مشخص شود تا موجب آرامش فکری و اعتماد شهروندان به مدیریت شهری شود.

طلایی با خاطرنشان کردن عدم اطلاع‌رسانی مناسب برای اجرای این پروژه و زمان نامناسب اجرای آن‌که موجب ضرر و زیان به کسبه خیابان ارم، خیابان انقلاب و همچنین سردرگمی مردم در روزهای اول شد، افزود: باید از کارشناسان و صاحب‌نظران برای انجام هر چه بهتر و کم دردسرتر اجرای این پروژه‌ در هسته مهم مرکزی شهر کمک گرفته شود.

عضو کمیسیون خدمات اجتماعی و امور زائران شورای شهر قم با تأکید بر اینکه باید بنابر گفته شهردار منطقه این پروژه در سه شیفت کاری و به‌صورت هر روزه انجام شود، یادآور شد: گزارش‌های مردمی واصله به شورا حاکی از بی‌نظمی در انجام این امر است که باید هر چه سریع‌تر برطرف شود.

وی با تأکید بر اینکه معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری نیز باید تسهیلات بیشتری جهت عبور و مرور شهروندان در دیگر نقاط اطراف این پروژه در نظر بگیرد، اظهار داشت: مردم همچنان از این موضوع در مسیر بلوار عمار یاسر و خیابان انقلاب و ترافیک سنگین این محدوده گلایه‌مندند که با توجه به فصل زمستان و نزدیک شدن به مناسبت‌های ملی و دینی باید اقدامات لازم انجام گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار