سرپرست فرمانداری آبیک خبر داد
سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک از تحقق 91 درصدی تعهد ایجاد اشتغال طی 9 ماه امسال در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳ 20 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از آبیک، سیدمحمد حسینی در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: از صدر نظام اسلامی مقام معظم رهبری گرفته تا مسؤولان پایینی و تمام مدیران دغدغه اصلی بیکاری است و هر ساله رهبری بر تولید و اشتغال تأکید دارند که واجب است در رفع مشکلات تولید و اشتغال گام برداشته شود.

وی افزود: بیکاری، گرگی است که به جان جامعه افتاده و برای جوان تحصیلکرده و متخصص نتوانسته‌ایم فرصت اشتغال فراهم آوریم.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک ادامه داد: جوان بیکار شرمنده خانواده خود بوده و بیکاری آفتی است که در هر قشری وجود دارد.

حسینی اضافه کرد: لازم است برای رفع بیکاری با برنامه‌های منسجم در راستای تولید و اشتغال و رفع بیکاری جوانان تدبیر لازم را بیاندیشیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز منابع برای تولید و اشتغال افراد آسیب‌پذیر جامعه وجود دارد و با توجه به عدم علم این قشر در زمینه تولید و کار احتمال انحراف منابع وجود دارد.

این مسؤول تصریح کرد: اگر منابعی به انحراف برود خود فرد و دستگاه اجرایی دچار مشکل می‌شود و علاوه بر معضل بیکاری، مشکل دیگری ایجاد می‌شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک افزود: لازم است تفاهم‌نامه‌ای بین دستگاه‌های حمایتی و کارفرمایانی که قصد به‌کارگیری قشرهای آسیب‌پذیر را دارند، منعقد شده تا این افراد به کار گرفته شوند.

حسینی با اشاره به بازدید از کمپ‌های موجود در شهرستان آبیک به همراه دیگر مسؤولان این شهرستان ادامه داد: اگر افراد بهبودیافته مشغول به کار شوند از اعتیاد مصون می‌مانند اما اگر شرایط کار برای آنان ایجاد نشود دوباره به دامن اعتیاد باز می‌گردند و هزینه هنگفتی برای بهبود آنان باید پرداخت کرد.

وی اضافه کرد: دستگاه‌های حمایتی شهرستان آبیک در صورت به‌کارگیری جامعه هدف آنان در شرکت‌ها و کارخانجات، حمایت‌های لازم از کارفرمایان در زمینه بیمه، عوارض و مالیات صورت می‌گیرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان نتوانند بیکاری موجود در جامعه را مهار کنند آفت ان دامن و یقه آنان را می‌گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان آبیک بیان کرد: میزان تعهد ایجاد اشتغال امسال شهرستان آبیک دو هزار و 20 مورد بوده که دو هزار و 267 مورد اشتغال یعنی 91 درصد تعهد ایجاد اشتغال در این شهرستان تحقق یافته است.

حسینی افزود: بیکاری همچنان در شهرستان آبیک وجود دارد و نیازمند تلاش مضاعف مسؤولان برای رفع این معضل هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار