برای کمک به نیازمندان
در راستای اهداف خیریه‌ای چون تهیه لباس برای کودکان محروم و کمک به خانواده‌های نیازمند، جشنواره خیریه‌ای با عنوان «انار یلدا» در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۰۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸ 19 December 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، در راستای اهداف خیریه‌ای چون تهیه لباس برای کودکان محروم و کمک به خانواده‌های نیازمند، جشنواره خیریه‌ای با عنوان «انار یلدا» در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد.

این برنامه را کانون فرهنگی خیریه الست دانشگاه علوم پزشکی قزوین با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه برگزار کرد.

این جشنواره شامل 12 غرفه آش با تنوع بیش از 15 نوع آش محلی، دو غرفه کیک و ژله، دو غرفه ترشی‌جات شامل آب انار، انواع لواشک، اسکمو، ترشک انار، ترشی هفت بیجار و غیره، سه غرفه صنایع دستی نمدی، یک غرفه کمیته امداد و یک غرفه پخت نان محلی بود.

عواید حاصل از این جشنواره برای استفاده در امور خیریه، همچون تهیه لباس برای کودکان محروم برخی مدارس قزوین، تهیه بسته غذایی شب یلدا برای خانواده‌های نیازمند و تهیه لوازم التحریر، کتاب و سایر نیازهای کودکان زلزله‌زده کرمانشاه صرف می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار