تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: طی یک‌سال گذشته 56 دستگاه دوربین ثبت تخلفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان نصب شد.
کد خبر: ۵۴۰۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰ 19 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- احمد جمشیدی در آئین گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری در حوزه ایمنی‌سازی محورهای مواصلاتی، امسال به عنوان سومین استان برتر در کاهش تلفات جاده‌ای انتخاب شد.
جمشیدی از نصب 56 دوربین ثبت تخلف در استان طی یک‌سال گذشته خبر داد و گفت: در حوزه هوشمند کردن جاده‌ها نیز این اداره کل اقدامات خطیری در سنوات اخیر انجام داده است.
وی با مقایسه تعداد جابجایی‌های ناوگان عمومی این استان نسبت به میانگین کشوری، تصریح کرد: وضعیت چهارمحال و بختیاری از نظر تعداد متقاضیان استفاده از ناوگان عمومی نسبت به نرم کشوری مطلوب‌تر است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: بیش از50 درصد از زائران اربعین حسینی و حدود 65 هزار و 300 نفر توسط ناوگان عمومی حمل و نقل جابه‌جا شدند.
جمشیدی از شناسایی بیش از 60 نقطه حادثه‌خیز در استان خبر داد و گفت: رفع ایرادات 27 مکان از نقاط مذکور هم اکنون در حال اجراست.
وی خاطرنشان کرد: در راستای ایمن‌سازی راه‌ها اکیپ‌های نصب تابلوهای علایم نیز همواره در حال نصب، تعویض، شست و شو و رنگ‌آمیزی علائم هستند تا محورهای استان با کمترین مشکل مواجه شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار