مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: رسانه ها با برخورداری از جاذبه های تصویری یکی از اهرم های اصلی تشویق مردم در ایجاد شغل و مهمترین پایه های اطلاع رسانی هستند.
کد خبر: ۵۴۰۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۳ 18 December 2017
به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، رضا اسماعیلی در نشست شورای روابط عمومی کارگروه اشتغال استان کرمان با اشاره به تأکید استاندار کرمان بر اطلاع رسانی وسیع در جذب بیش از هزار و 300 میلیار تومان تسهیلات اشتغالزا در استان افزود: امید است با هم افزایی مدیران روابط عمومی و اصحاب رسانه تمام اعتبارات اشتغالزا در استان جذب شود. 
** تاکید استاندار کرمان بر اقتصاد مقاومتی، ایجاد شغل و توسعه همه جانبه استان
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان نیز با خوب ارزیابی کردن عملکرد روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان، بر تلاش بیش از پیش آنها در همکاری با رسانه ها و اطلاع رسانی ویژه در بخش اشتغال از طریق فضای مجازی تأکید و اظهار کرد: استراتژی بیان برنامه ها و کارهای انجام شده در حوزه اشتغال باید در این شورا مطرح شود.
نقی عظیمی زاده با بیان اینکه وحدت رویه در انتقال اطلاعات و آمار از سمت دستگاه های اجرایی باید مد نظر مدیران روابط عمومی قرار گیرد، بر هم افزایی بیشتر بین روابط عمومی ها، اصلاح فرهنگ کار، بروز بودن بانک اطلاعاتی روابط عمومی ها تأکید کرد.
وی با بیان اینکه طرح ها، برنامه ها و عملکرد استاندار کرمان در مقوله اقتصاد مقاومتی در بسیاری از زمینه ها الگوی کشوری شده است خاطرنشان کرد: تأکید استاندار کرمان در مقوله اقتصاد مقاومتی، ایجاد شغل و توسعه همه جانبه جانبه استان است.
نشست شورای روابط عمومی کارگروه اشتغال استان کرمان که با تأکید استاندار کرمان و به منظور اطلاع رسانی بیشتر دستگاه های اجرایی در حوزه جذب اعتبارات اشتغالزا و تشویق مردم در استفاده از تسهیلات اشتغالزا با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی عضو این کارگروه در سالن ایثارگران اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان برگزار شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار