فرمانده انتظامی استان از افزایش 25 درصدی کشف سرقت از ابتدای سال جاری تا کنون نسبت به سال گذشته و کشف 82 درصدی سرقت ها در استان خبر داد .
کد خبر: ۵۴۰۱۸۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 18 December 2017

به گزارش تابناک : سردار "سید محمود میرفیضی"، در جلسه قرارگاه مبارزه با سرقت گفت: سرقت از جمله جرایمي است که موجب تزلزل امنيت اجتماعي ، احساس ناامني و بحران روحي و دلسردي عامه مردم نسبت به امنيت خود و محيط پيراموني آنها مي شود.

فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: پديده سرقت در کليه جوامع بشري همواره مذموم بوده و توقع اغلب مردم از نهادهای مسئول ، اتخاذ تمهيدات و تدابير لازم برای پيشگيري و مقابله با اين معضل اجتماعي و ايجاد محيط و فضائي ناامن براي سارقان است.

سردار میرفیضی یکی از مهمترین اهداف ناجا در تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت را افزايش هزينه هاي جرم، کاهش و تقليل فرصت هاي مجرمانه با آگاه سازي عمومي و ارائه هشدارهاي پليسی و تشديد اقدامات گذشته به منظور تقویت احساس امنیت اجتماعی در جامعه برشمرد .

میرفیضی از افزایش 25 درصدی کشف سرقت ها نسبت به سال گذشته از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: با تشکیل قرارگاه مبارزه با سرقت و اقدامات پیشگیرانه پلیس آگاهی استان، شاهد کشف 82 درصدی سرقت ها نسبت به وقوع آن طی 8 ماهه سال جاری بوده ایم .

وی در ادامه با اشاره به این که امنیت، پایه و اساس توسعه و پیشرفت جامعه در زمینه های اقتصادی ، فرهنگی و سیاسی است، تصریح کرد: تامین امنیت یک وظیفه همگانی است و اعتقاد ما این است که همه آحاد جامعه ، سازمان ها و نهادها در تامین امنیت و آرامش عمومی جامعه نقش دارند.

فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با اشاره به اینکه لازمه افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس، ایجاد بسترهای لازم برای ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه و تحقق امنیت پایدار است، افزود: همه باید سهم خود را در برقراری امنیت بدانند و پلیس را در برقراری نظم اجتماعی و امنیت پایدار یاری دهند.






منبع : پایگاه خبری پلیس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار